ՍՈՍ ՍԱՐԳՍՅԱՆ․«ՂԱՐԱԲԱՂՅԱՆ ԿԼԱՆ» ԱՍՈՂԸ ԹՈՒՐՔ Է
«Երրորդ Ուժ Պլյուս» հայկական անկախ թերթը բացվել է արցախցի հայտնի բարերար Լևոն Հայրապետյանի և արցախցի լրագրող Վահրամ Աղաջանյանի համատեղ նախաձեռնությամբ: ԱՄՆ իշխանությունների պատվերով թերթը ապօրինաբար փակվել է Սերժ Սարգսյանի և Ռուսաստանի ԱԴԾ-ի (ԿԳԲ-ФСБ) ջանքերով։
Ռուս հայտնի բանաստեղծի կարծիքով՝ "առանց Ղարաբաղի անհնար է պաշտպանել Հայաստանի սիրտը ՝ Արարատի հովիտը"
1919 թվականին հայտնի ռուս բանաստեղծ, հրապարակախոս, թարգմանիչ, հասարակական գործիչ Սերգեյ Գորոդեցկին "Կովկասյան բառ" ամսագրում հրապարակեց "Ղարաբաղ" հոդվածը, որն այսօր էլ ապշեցնում է իր արդիականությամբ: Ներկայացնում ենք այն մեր ընթերցողների խնդրանքով՝ որոշ երկրների արտաքին գործերի նախարարությունների բթամիտ աշխատակիցների համար, որոնք սիրում են երբեմն զարմացնել հասարակությանը իրենց տգիտությամբ և պատմական փաստերի հետ չհաշտվելու հազվադեպ ունակությամբ.
«Յուրաքանչյուր երկիր, յուրաքանչյուր ազգ ունի իր նվիրական հենարանը: Երբ ժողովրդի պատմությունը երջանիկ է դասավորվում, այն դառնում է քաղաքական ու մշակութային կյանքի կենտրոն: Երբ ճակատագիրը հալածում է ազգին, այն դառնում է ազգային կյանքի հենակետ, հույսի կղզի, վերածննդի գրավական: Հայաստանի համար հենց այս վերջին դերն էլ խաղացել եւ խաղում է Ղարաբաղի լեռնային մարզը:
Բնությունն ինքն է նրան հաղորդել վիթխարի նշանակություն: Ղարաբաղի անմատչելի բարձունքներում, որոնք հանդիսանում են Կարսի ու Սևանի բարձրավանդակների շարունակությունը, հայ ժողովուրդն ավելի քան երկու հազար տարի դիմակայել է քոչվոր ցեղերի հարձակումներին՝ պահպանելով իր մշակույթը, պաշտպանելով իր ազգային դեմքը:
Լեզվական, ազգագրական ու տնտեսական առումներով լինելով միասնական' Ղարաբաղը վերածվել է Հայաստանի միջնաբերդի, նրա արևելյան թևի: Այդպիսին է նա եղել նախկինում, այդպիսին է նա այժմ եւ այդպիսին կլինի նաև մշտապես, քանի որ անհնար է պաշտպանել Հայաստանի սիրտը' դաշտն Արարատյան, առանց տերը լինելու Ղարաբաղի․․․
Հին ժամանակներում Սյունիքի մելիքությունները, ինչպես որ նախկինում անվանվել է Ղարաբաղը, քանիցս սեփական ուժերով վռնդել են թշնամուն: Պատմությունը կրկնվում է և վերջին անգամ էլ դա տեղի ունեցավ մեր աչքերի առջև:
Պատմությունն ու բնությունը Ղարաբաղում ստեղծել են վառ արտահայտված մի տեսակ: Համայն աշխարհում ցրված ղարաբաղցիներին ամենուրեք կարելի է ճանաչել հեշտությամբ. անձնուրաց քաջություն, խիզախության հակում, ինքնավստահություն, յուրօրինակ համառություն, ուղղամիտ հաստատակամություն, նահապետական բնավորություն - ահա ղարաբաղցու համակրելի գծերը, որոնք ասես խտացումն են հին հայկական առաքինությունների՝ խամրած պատմության դաժանություններից եւ մաքուր տեսքով պահպանված Ղարաբաղում․․․
Հայաստանի ազգային հիշողությունը չպետք է մոռանա ղարաբաղցիների ոչ քիչ հնչեղ անուններ․․․ Չկա այնպիսի ոլորտ, ուր նրանք դրսևորած չլինեն իրենց տաղանդն ու նախաձեռնությունները: Նրանց աշխատանքային ասպարեզն է եղել քաղաքականությունը, գրականությունը, հասարակական գործունեությունը, առևտուրը․․․ Այդքան ազդեցիկ գործիչներ տված Ղարաբաղը ստեղծել, ավելի ճիշտ՝ մաքուր վիճակում պահպանել է նաև հին հայ կնոջ կերպարը․․․
Լենկթեմուրի ժամանակներից Ղարաբաղի մելիքները պահպանել են Ղարաբաղի անկախությունը: Շուշիի միջադեպը չփոխեց Նուրի փաշայի պարտության ընդհանուր պատկերը, եւ պաշտպանության գիծն ըստ էության մնաց անձեռնմխելի, ինչպես նախորդ արշավանքների օրերում․․․ Անկասկած է, եթե այն կորստյան մատնվեր, ապա ազգի ինքնորոշման գաղափարը մեծապես կտուժեր: Եւ ընդհակառակը, ունենալով Ղարաբաղը' Հայաստանը կստանա մշակութային ուժի հզոր ներհոսք։
Յուրաքանչյուր ժողովուրդ իրենն է փնտրում: Վերածնված ազգերի ապագան կախված է նրանից, թե արդյոք նրանք իրենց մեջ կգտնե՞ն իրենց ազգային մշակույթի բավականաչափ տարրեր: Նման պայմաններում բոլոր այն կենտրոնները, որոնց մեջ այս կամ այն պատճառով խտացվել է մշակութային կյանքը, ձեռք են բերում բացառիկ նշանակություն։ Այդպիսին է Ղարաբաղի դերն ու նշանակությունը Հայաստանի համար»:
1919 թվականի մարտի 23, "Кавказское слово"
***
ԲԱԳՐԱՏ ՍՐԲԱԶԱՆ. «ՄԱՀԱՊԱՐՏՆԵՐԻ ՄԵԾ ՄԱՍԸ 1918-Ի ՍԱՐԴԱՐԱՊԱՏԻ ՀԵՐՈՍԱՄԱՐՏՈՒՄ ԱՐՑԱԽԻՑ ԷԻՆ»
Նրա խոսքերով՝ 1918 թվականի Սարդարապատի ճակատամարտում հայոց բանակի մահապարտների փառապանծ գունդը բաղկացած է եղել հոգևորականներից և արցախցիներից
«Սարդարապատը մեզ համար մեր ինքնաճանաչողության բարձրակետն է՝ ինչպիսին ենք մենք եւ ինչպիսին կարող ենք լինել։ Երբ մենք հասնում ենք այդ ինքնաճանաչողության կետին, սխրանքների ու հերոսության ազգ ենք դառնում։ Այնպես որ, մեզ առաջինը հենց դա է պակասում, եւ այս շարժումը հուսով եմ մեզ կտանի այդ ինքնաճանաչողության ակունքին»,- Սարդարապատի հուշահամալիրում հայտարարեց «Տավուշը հանուն հայրենիքի» շարժման առաջնորդ Բագրատ սրբազանը։
Նա հիշեցրեց, որ 1918 թվականի հերոսամարտին մասնակցած մահապարտների գնդի մեծ մասն արցախցիներն էին։ Այդ գունդը կազմված էր հոգեւորականներից եւ արցախցիներից։
«Սա հատուկ շեշտում եմ բոլոր նրան համար, ովքեր ասում են՝ արցախցիները տարբեր են, ուրիշ են, բաժանարար գիծ են անցկացնում մեր սեփական ազգի միջեւ։ Այս դաշտում է կռվել մահապարտների գունդը, ըստ վկայությունների, ամենամարտունակը։ Նրանց մեծ մասը պարզ ժողովուրդն էր, ոչ զինվորականներ։ Եվ նրանք, ովքեր մեզ ասում են՝ մեր ուժերը չեն ներում, մենք չենք կարող, ուղղակի ինքնաճանաչողություն չունեն»,- ասաց Բագրատ սրբազանը։
https://russia-armenia.info/node/98158
Բագրատ Սրբազանը Շարժմանը միացած արցախցիներին դիմեց՝ շեշտելով՝ ով տարբերակված մոտեցում կցուցաբերի իրենց, ուրացող է և Հուդա, իսկ Արցախ վերադարձ լինելու է՝ այլ ելք չկա։
«Չեմ կարողանում առանց հուզումի խոսել իմ թանկագին, նվիրական, չքնաղ արցախցիների մասին․ մեր հայրենակիցների, ում մենք ամբողջության մեջ չկարողացանք ճշմարտապես գնահատել, և հանձնեցինք մեր հայրենիքը, մեր սեփական ժառանգությունը, մեր տունը, որտեղ ջրից ավելի արյուն է հոսել, որտեղ մեր ընկերները, մեր եղբայրները, մեր հայրերը, դուստրերը, մայրերը ոտքի ելան՝ հայոց պատվի և արժանապատվության համար։ Ցավոք, այսպիսի վախճան ունեցավ ապիկարության, տհասության պատճառով։ Չասեմ էլ մյուս պիտակավորումները։ Արցախը կերան ուղղակի։
Արցախցիներս, իմ շա՜տ սիրելի ժողովուրդ․ դուք որևէ բանով տարբեր չեք։ Ով տարբերություն կդնի ձեր միջև, նրանք ուրացող են, Հուդայի բաժին են, 30 արծաթով ապրող մարդիկ են։
Արցախը մեր հայրենիքն է, մեր տունն է, Հայոց հարցի անբաժանելի մասն է։ Եվ այո, մենք պիտի վերադառնանք Արցախ։ Այլ ելք չունենք», - ասաց Բագրատ Սրբազանը։
https://hraparak.am/post/3cb42ea4b775aef227eedc48911d0627
***
ՓԱՇԻՆՅԱՆԸ ԻՍԿԱԿԱՆ ՊԱՏԵՐԱԶՄ Է ՀԱՅՏԱՐԱՐԵԼ ԱՐՑԱԽՑԻՆԵՐԻՆ
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/blog-post_54.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/140-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/30-300-144-2023-144-2023.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/40-10-40-10.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/26-270-270-50-2021-9-2.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/8-gallup-international-association-75.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/27-28-2024.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/6-6-5-25-3-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/11/120.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/01/15-2023-31-19-15-1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/120-000-2023-3-120-000.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/gallup-international-association.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/blog-post_85.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/blog-post_9.html
***
SOS SARGSYAN: THE ONE WHO SAYS "KARABAKH CLAN" IS A TURK
In an interview with the newspaper "Third Force Plus", the famous People's Artist of the USSR Sos Sargsyan said: " I am more afraid of them than of external enemies."
"The anti-Armenian sentiments and processes taking place inside our country are simply stunning. An Armenian who says "a resident of Armenia or Karabakh" automatically turns into an enemy," Sos Sargsyan, the famous People's Artist of the USSR, said in an exclusive interview with the "Third Force Plus" newspaper.
According to him, "history has shown that if a nation was divided into Lori, Gyumri, Karabakh, etc., then the nation was destroyed and was on the verge of destruction. The Armenian people are strong only in one case - by their unity"․
"One Armenian who says "Karabakh clan" is a Turk to me. I am more afraid of them than of external enemies. Unfortunately, there are so many filth and unhealthy phenomena among us that many countries want to use them against us," Sos Sargsyan said.
The great actor is upset by the passivity of the Armenian intelligentsia in the public life of Armenia. According to him, "recently, the intelligentsia has not been interested in anything at all: They live with their heads down and don't want to cause trouble, they live a life unbecoming of the intelligentsia. One part left the earth, the other was thrown out of the stream of life. My heart, which was brought up on Tumanyan's traditions, philosophy, and positions, is no more today. The intelligentsia also does not enjoy authority in society and does not play a big role in public life. As in the case of the "intellectual", the theater, literature and cinema have not played their role for a long time."
"If Artsakh is just a territory for you, then it is a sacred Homeland for us." Sos Sargsyan
"The Third Force Plus", 11/30/2007
The "Third Force Plus" was opened on the joint initiative of the famous Karabakh philanthropist Levon Hayrapetyan and Karabakh journalist Vahram Aghajanyan. The newspaper was illegally closed by the efforts of Serzh Sargsyan and the FSS (KGB) of Russia - by order of the US authorities
***
SERGEY GORODETSKY: KARABAKH IS ARMENIA
According to the famous Russian poet, "without owning Karabakh, it is impossible to protect the heart of Armenia - the Ararat Valley"
In 1919, the Russian poet, publicist, translator, public figure Sergei Gorodetsky published an article "Karabakh" in the magazine "Caucasian Word", which still amazes with its modernity and relevance. We present it at the request of our readers - for the slow-witted from the ministries of foreign affairs of some countries, who sometimes like to surprise the public with their ignorance, illiteracy and rare ability not to put up with historical facts:
"Every country, every nation has its cherished strongholds. When the history of a people develops happily, it becomes the center of cultural and political life.
When fate pursues a nation, it is a bulwark of national life, an island of hope, a pledge of rebirth. It is the latter role that the mountainous region of Karabakh has played and is playing for the Armenian people.
Nature itself has given it great importance. There, in the inaccessible heights of Karabakh, which are a continuation of the Kars and Sevan highlands, for more than two thousand years the Armenian people withstood the onslaught of nomadic tribes, preserving their culture, defending their national identity.
Being united ethnographically, economically and in language, Karabakh became the citadel of Armenia, its eastern flank. It was like this in the past, it is like this now, it will always be like this, because the heart of Armenia, the Ararat Valley, cannot be defended without owning Karabakh.
Repeatedly throughout history, waves of invasion have crashed against the strongholds of Karabakh, seeping into it only along the river valleys, but even here they did not stay long.
More than once, the small kingdoms of the principality of Syunik, as Karabakh was called in ancient times, drove off the enemy with their own forces. History repeats itself, and the last time it happened before our eyes. Nature and history have created a pronounced type in Karabakh.
Scattered all over the world, the Karabakh people can easily be recognized everywhere. A broad scope, selfless courage, risk-taking, self-confidence, a kind of stubbornness, straightforward perseverance, patriarchy in family life - these are the nice features of the Karabakh man, which are, as it were, a concentration of ancient Armenian virtues, tarnished by the cruelties of history and preserved in their pure form in Karabakh. The tall, stocky people who went to the mountains to save their lives, got stronger in the mountain air and protected themselves from the infections that befell the inhabitants of the valleys.
The national memory of Armenia should remember many famous names of the Karabakh people. There is no area in which they would not show their entrepreneurial spirit and talent. Politics, literature, social activities, trade - everything served as the arena of their work.
There could be many examples, therefore, without pretending to be complete, let us recall some outstanding Karabakh people whose names are known to everyone: Aram Pasha and Sako Sahakyan owe their birth to Karabakh from public figures; Karabakh gave General Lazarev to military art; industry also counts many Karabakh people in its ranks - Kostya Ambartsumyan was, for example, a Karabakh.
Literature also counts many Karabakh people: Leo, the publisher of the Armenian Bulletin in Moscow, Amirov; finally, most Armenian newspapers are edited by Karabakh people. Having given so many prominent men, Karabakh has created, or rather, preserved in its pure form, the type of ancient Armenian woman, in whose psychology and life much of the patriarchy era has survived.
Bound by its culture and way of life, Karabakh has not shamed its ancient glory even today. Having gathered their squads, as in the time of Tamerlane, the Meliks defended the independence of Karabakh. The Shusha episode did not change the general picture of Nuri Pasha's defeat, and the line of defense remained essentially inviolable, as in the days of previous invasions.
This is the significance of Karabakh for Armenia. Undoubtedly, if it had lost it, the idea of self-determination of nations would have suffered a strong infringement. Conversely, having Karabakh, Armenia will receive a rich influx of energetic cultural force, which, pouring into the devastated territories of Armenia, will fertilize them with culture and thereby complete the glorious centuries-old history of Karabakh. Every nation is now looking for its own. The whole future of the reborn nations depends on whether they find in themselves a sufficient amount, so to speak, of the yeast of their national culture.
Under such conditions, all the centers where cultural life is concentrated for one reason or another acquire exceptional importance. The same is the significance of Karabakh for Armenia. True, history has pulled Armenia to the south, to the warm sea, and, perhaps, such forces will pour out from there that will turn Karabakh into the northern outskirts of the new Armenia. But even in this case, it does not lose its significance as an inviolable and time-tested cultural fund".
Sergey Gorodetsky "The Caucasian Word", 23. III. 1919 Publication Vestn. societies. Sciences of the Academy of Sciences of the Armenian SSR.-1988.-No. 5. p. -73-75
According to him, the famous regiment of suicide bombers of the Armenian army in the heroic battle of 1918 consisted of clergymen and Artsakh (Karabakh) people
"For us, Sardarapat is the pinnacle of our self–knowledge, evidence of who we are and what we can be. As soon as we reach the point of self-discovery, we become a nation of exploits and heroism. And that's what we're missing in the first place. I hope that this movement will return us to the origins of self-knowledge," Bagrat Srbazan, leader of the Tavush for the Motherland movement, said at the Sardarapat memorial complex.
He recalled that most of the suicide bombers who participated in the heroic battle of 1918 were from Artsakh (Karabakh). The famous regiment of suicide bombers consisted of clergymen and Artsakh (Karabakh) people.
"I emphasize this to all those who say that the people of Artsakh are others who draw dividing lines between parts of our nation. According to eyewitnesses, the suicide regiment fighting in Sardarapat was the most combat-ready. Most of them were ordinary people, not military men. And those who tell us that our forces do not allow us to fight simply have not achieved self—knowledge," Bagrat Srbazan said.
https://russia-armenia.info/node/98158
His Holiness Bagrat addressed the Artsakh (Karabakh) people who joined the movement, stressing that whoever shows a differentiated approach to them is an apostate and a Judas, and there will be a return to Artsakh, there is no other way out.
"I cannot speak without emotion about my dear, my beautiful Artsakh people, our compatriots, whom we could not really appreciate in general and gave our Homeland, our own heritage, our home to the enemy, where more blood was shed than water, where our friends, our brothers, our fathers, daughters and the mothers stood up for the honor and dignity of the Armenians. Unfortunately, such an end came due to mediocrity and immaturity, not to mention other troubles - Artsakh was simply "devoured".
Residents of Artsakh, my native and very dear people to me: you are flesh of the flesh of our people and are no different from other parts of the Armenians. The one who makes the distinction between us is an apostate and a Judas, living on 30 pieces of silver.
Artsakh is our Homeland, our home, an integral part of the Armenian issue. And yes, we must return to Artsakh. We simply have no other way out," said Bagrat srbazan.
https://hraparak.am/post/3cb42ea4b775aef227eedc48911d0627
***
NIKOL PASHINYAN DECLARED A REAL WAR ON THE ARTSAKH PEOPLE
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/blog-post_54.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/140-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/30-300-144-2023-144-2023.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/40-10-40-10.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/26-270-270-50-2021-9-2.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/8-gallup-international-association-75.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/27-28-2024.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/6-6-5-25-3-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/11/120.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/01/15-2023-31-19-15-1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/120-000-2023-3-120-000.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/gallup-international-association.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/blog-post_85.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/blog-post_9.html
***
По его словам, прославленный полк смертников армянской армии в героической битве 1918 года состоял из священнослужителей и арцахцев (карабахцев)
"Для нас Сардарапат – это вершина нашего самопознания, свидетельство того, какие мы есть и какими мы можем быть. Как только мы достигаем точки самопознания, мы становимся нацией подвигов и героизма. И это то, чего нам не хватает в первую очередь. Я надеюсь, что это движение вернёт нас к истокам самопознания", — сказал Баграт србазан, лидер движения "Тавуш за Родину", на мемориальном комплексе Сардарапат.
Он напомнил, что большинство смертников, участвовавших в героической битве 1918 года, были выходцами из Арцаха (Карабаха). Прославленный полк смертников состоял из священнослужителей и арцахцев (карабахцев).
"Я подчеркиваю это для всех тех, кто говорит, что арцахцы - другие, кто проводит разделительные линии между частями нашей нации. По свидетельствам очевидцев, сражавшийся в Сардарапате полк смертников был самым боеспособным. Большинство из них были простыми людьми, а не военными. А те, кто говорит нам, что наши силы не позволяют нам бороться, просто не достигли самопознания", — сказал Баграт србазан.
https://russia-armenia.info/node/98158
***
БАГРАТ СРБАЗАН:"ТОТ, КТО ОТРЁКСЯ ОТ АРЦАХА - ИУДА"
Святейший Баграт обратился к присоединившимся к движению арцахцам (карабахцам), подчеркнув, что тот, кто проявит к ним дифференцированный подход, является отступником и Иудой, а возвращение в Арцах будет, другого выхода нет.
"Не могу без волнения говорить о моих дорогих, родных, прекрасных арцахцах, наших соотечественниках, которых мы не смогли в целом по-настоящему оценить и отдали врагу нашу Родину, наше собственное наследие, наш дом, где пролилось больше крови, чем воды, где наши друзья, наши братья, наши отцы, дочери и матери встали на защиту чести и достоинства армян. К сожалению, такой конец наступил из-за бездарности и незрелости, не говоря уж о других бедах - Арцах попросту "сожрали".
Жители Арцаха, мой родной и очень дорогой для меня народ: вы - плоть от плоти нашего народа и ничем не отличаетесь от других частей армянства. Тот, кто делает различие между нами - отступник и Иуды, живущий на 30 сребреников.
Арцах - наша Родина, наш дом, неотъемлемая часть армянского вопроса. И да, мы должны вернуться в Арцах. Другого выхода у нас попросту нет", - сказал преподобный Баграт.
https://hraparak.am/post/3cb42ea4b775aef227eedc48911d0627
По мнению известного российского поэта, "не владея Карабахом, невозможно защитить сердце Армении — долину Арарата"
Примеров можно было бы привести множество, потому, не претендуя на полноту, напомним о некоторых выдающихся карабахцах, имена которых всем известны: из общественных деятелей Карабаху обязаны своим рождением Арам Паша, Сако Саакян; военному искусству Карабах дал генерала Лазарева; промышленность тоже насчитывает в своих, рядах немало карабахцев — карабахцем был, напр., Костя Амбарцумян.
Литература тоже насчитывает много карабахцев: Лео, издатель «Армянского Вестника» в Москве — Амиров; наконец, большинство армянских газет редактируется карабахцами. Давший столько видных деятелей мужчин, Карабах создал, или вернее, сохранил в чистом виде, и тип древней армянской женщины, в психологии и быту которой уцелело многое из эпохи патриархата.
Скованный своей культурой и бытом, Карабах и в наши дни не посрамил своей старинной славы. Собрав, как во времена Тамерлана, свои дружины, мелики отстояли независимость Карабаха. Шушинский эпизод не изменил обшей картины поражения Нури-паши, и линия защиты по существу осталась неприкосновенной, как во времена прежних нашествий.
Таково значение Карабаха для Армении. Несомненно, если б она его утратила, идея самоопределения наций потерпела бы сильное ущемление. И наоборот, обладая Карабахом, Армения получит богатый приток энергичной культурной силы, которая, хлынув на разоренные пространства Армении, оплодотворит их культурой и тем самым завершит славную многовековую историю Карабаха. Каждый народ ищет теперь свое. Все будущее возрожденных наций зависит от того, найдут ли они в самих себе достаточное количество, так сказать, дрожжей своей национальной культуры.
При таких условиях все центры, где по тем или иным причинам сконцентрировалась культурная жизнь, приобретают исключительное значение. Таково же значение и Карабаха для Армении. Правда, история потянула Армению к югу, к теплому морю, и, быть может, оттуда хлынут такие силы, которые превратят Карабах в северную окраину новой Армении. Но и в этом случае он не теряет своего значения, как неприкосновенного и проверенного веками фонда культуры".
Сергей Городецкий «Кавказское слово», 23. III. 1919 Публикация Вестн. обществ. наук АН Арм.ССР.-1988.-№ 5. С. -73-75
***
НИКОЛ ПАШИНЯН ОБЪЯВИЛ НАСТОЯЩУЮ ВОЙНУ АРЦАХЦАМ
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/blog-post_54.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/140-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/05/30-300-144-2023-144-2023.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/40-10-40-10.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/26-270-270-50-2021-9-2.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/8-gallup-international-association-75.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/27-28-2024.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/6-6-5-25-3-step1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/11/120.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/01/15-2023-31-19-15-1.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/120-000-2023-3-120-000.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/02/gallup-international-association.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2023/12/blog-post_85.html
https://thirdforceplus.blogspot.com/2024/04/blog-post_9.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий