ԱՄՆ-Ը, ՖՐԱՆՍԻԱՆ և ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԸ ՊԵՏՔ Է ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆ ՏԱՆ ՍՏԱԼԻՆԻ ՈՐՈՇՄԱՆԸ
Ինչո՞ւ է հայ ժողովուրդը երկու արտգործնախարարություն, ԱԳ երկու նախարար պահում, որոնք չեն համարձակվում նույնիսկ հնչեցնել հայկական կողմի հզորագույն փաստարկները:
Ղարաբաղյան հակամարտության "կարգավորմանն" ուղղված բանակցային ողջ գործընթացում ԱՄՆ-ում, Ռուսաստանում եւ Ֆրանսիայում գործող մեզ բոլորիս քաջ հայտնի ուժերի կողմից հայությանը պարտադրվեց ցինիկ, պարզունակ եւ ընդգծված հակահայկական "լուծման" այսպես կոչված փուլա-փաթեթային մոդել-թակարդը, որի էությունը հետեւյալն է. հայ ժողովուրդն միանգամի՞ց պետք է Ադրբեջանին հանձնի իր պատմական տարածքները (փաթեթային տարբերակ), թե՞ մի քիչ ուշ (փուլային տարբերակ)։ Այսինքն՝ հայ ժողովուրդը ամեն դեպքում պետք է իր հազարամյա հողերը հանձնի մի պետության, որը աշխարհի քարտեզի վրա գոյություն ունի ընդամենը 100 տարի։
Այնինչ Ղարաբաղյան հակամարտությունն ունի միայն մեկ լուծում. Մոսկվան, Վաշինգտոնն ու Փարիզը պետք է անհապաղ իրավական գնահատական տան Արցախին առնչվող բոլշևիկների կոմունիստական մարմնի՝ ՌԿԿ(Բ)-ի Կավբյուրոյի անօրինական որոշմանը: Այլ լուծում չկա և չի էլ կարող լինել։ Մնացած բոլոր որոշումները ծայրից ծայր կեղծ են և ուղղված են բացառապես հայկական կողմի իրավունքների կոպտագույն ոտնահարմանը։
Եթե Ռուսաստանը, ԱՄՆ-ն եւ Ֆրանսիան հայ ժողովրդից պահանջում են Ադրբեջանին հանձնել հայկական հնագույն տարածքները, որոնք բռնի ուժով խլվել են կոմունիստների կողմից 1915 թվականի Հայոց ցեղասպանությունից անմիջապես հետո, ապա նրանք պետք է հետեւողական լինեն եւ ձեռնարկեն հետեւյալ քայլերը.
1. Ռուսաստանը պետք է Ղրիմը անհապաղ հանձնի Ուկրաինային և հետ կանչի Աբխազիայի ու Հարավային Օսիայի անկախության ճանաչումը։ Չէ որ Պուտինն ասում էր, որ նման տիպի բոլոր հակամարտությունները պետք է լուծվեն միասնական սկզբունքով։ Եթե այդպես է, ապա անհասկանալի է, թե ինչո՞ւ հունական Տավրիդան (Ղրիմը) կարող է Ռուսաստանի մաս կազմել, իսկ հին հայկական Արցախը չպետք է վերամիավորվի իր պատմական հայրենիքի՝ Հայաստանի հետ։ Եվ ինչո՞ւ է Ռուսաստանը ճանաչում Աբխազիայի ու Հարավային Օսիայի անկախությունը և զրկում Արցախին անկախության նույն իրավունքից։
2. ԱՄՆ-ն պետք է անմիջապես Մեքսիկային վերադարձնի նրա պատմական գավառներ Տեխասն ու Կալիֆոռնիան, որոնք ապօրինաբար զավթել է ամերիկյան բանակը։ Դրան գումարած Վաշինգտոնը պետք է անհապաղ հետ կանչի Կոսովոյի անկախության ճանաչումը։ Ինչո՞ւ մահմեդական ալբանացիները կարող են ինքնորոշվել քրիստոնեական սերբական հողում, իսկ հայերը չեն կարող ինքնորոշվել նույնիսկ սեփական տարածքում, որտեղ նրանք ապրում են առնվազն 8000 տարի:
3. Ֆրանսիան պետք է անհապաղ Իտալիային վերադարձնի նրա պատմական նահանգը՝ Կորսիկան, որն ապօրինի պահում է արդեն երկար ժամանակ։ Դրան գումարած Փարիզը պետք է անմիջապես հետ կանչի Կոսովոյի ճանաչումը վերը նշված պատճառներով։
4. ԱՄՆ-ը, Ֆրանսիան և Ռուսաստանը պետք է իրավական գնահատական տան Արցախը հարևան Ադրբեջանին բռնակցելու բոլշևիկների կոմունիստական մարմնի՝ ՌԿԿ-ի Կավբյուրոյի որոշմանը։ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի երկրները պետք է պատասխանեն հետեւյալ հարցին. կարո՞ղ է արդյոք երրորդ պետության կուսակցական մարմինը մի պետության մասը մյուսին բռնակցելու որոշում ընդունել, եթե անգամ սեփական երկրում տարածքային նման խնդիրներ լուծելու լիազորություն չունի: Օրինակ, կարո՞ղ է արդյոք, ասենք, Մեծ Բրիտանիայի կուսակցական ինչ-որ մարմին՝ Ֆրանսիայի մի մասը Գերմանիային միացնելու որոշում ընդունել, ընդ որում՝ առանց Ֆրանսիայի համաձայնության։ Չէ որ հենց այդպես Արցախը խցկեցին Ադրբեջան։
Ուստի, վերոշարադրյալից ելնելով, կցանկանայինք դիմել հետեվյալ կոչով. պարոնայք "քաջ հայտնի ուժերի" ներկայացուցիչներ, հետևողական եղեք, փլիիզ, և հայ ժողովրդին ձեր պահանջները ներկայացնելուց առաջ ձեռնարկեք նշյալ քայլերը։ Այլապես ձեր հայտարարություններից իսկական ռասիզմի հոտ է գալիս, ռասիզմ, որն արդեն վերաճում է բուխենվալդյան բնույթի բացահայտ, դասական ֆաշիզմի…
Հայաստանի տարածքը հազարամյակներ շարունակ գերազանցել է 600 000 քառ. կմ-ը։ Խոսքը նվաճումների մասին չէ, խոսքը պատմական հայկական հողերի՝ Մեծ Հայքի (Armenia Major), Փոքր Հայքի (Armenia Minor), Սոֆենայի (Ծոփքի) եւ Կիլիկիայի մասին է։ Հայկական լեռնաշխարհում հազարամյակներ շարունակ գոյություն ունեցած հենց այս չորս հայկական պետություններն են հանդիսանում հայ ժողովրդի պատմական բնօրրանը։ Այդ մասին խոսում ենք ոչ միայն մենք՝ հայերս, այդ մասին խոսել և գրել են բաբելոնյան, Եգիպտական, շումերական, աքքադական, ասորական, էլամական, պարսկական, իսրայելական, հունական, հռոմեական, մոնղոլական, արաբական, վրացական, եվրոպական և շատ այլ ժողովուրդների բազմաթիվ աղբյուրներ։
Այդ 600 000 քառ. կմ-ից մնացել են ընդամենը 29 000 քառ. կմ (Հայաստանի Հանրապետություն) և 11,500 (ԼՂՀ)։ Ըստ երեւույթին, Ռուսաստանի, ԱՄՆ-ի եւ Ֆրանսիայի իշխանությունները որոշել են, որ նույնիսկ այդ մնացորդներն են չափից շատ հայերի համար, նույնիսկ այդ խղճուկ կտորը պետք է խլել հայերից եվ տալ նրանց, ովքեր, պատկերավոր ասած, երեկ չէ առաջին օրն են հայտնվել տարածաշրջանում, այսպես կոչված "ադրբեջանցիներին", թաթար-մոնղոլական միջնադարյան արշավանքների արդյունքում Անդրկովկասում հայտնված թյուրքական օղուզ քոչվոր ցեղերի ժառանգներին:
Այլ կերպ ասած՝ մեր ժողովրդին իսկական պատերազմ է հայտարարված։ Դե ինչ, պատերազմ եք ուզում, պատերազմ կստանաք. 8000 տարի բոլորին վերապրել ենք, ձեզ էլ կվերապրենք։
Մեզ հետաքրքրում է մեկ այլ հարց. ինչի՞ համար են հայ հարկատուները դիվանագիտական ջախջախիչ պարտություններ կրող երկու արտգործնախարարություն, երկու արտգործնախարար պահում։ Ինչի՞ համար ենք մենք նրանց վճարում միլիոնավոր բյուջետային դոլարներ, ու՞մ են նրանք ծառայում և ու՞մ շահերն են պաշտպանում։ Ովքե՞ր են այդ մարդիկ. տգետնե՞ր, թե՞ պարզապես օտարերկրյա լրտեսներ: Ինչո՞ւ նրանք չեն օգտագործում հայկական կողմի հզորագույն փաստարկները, որոնց դեմ չի կարող առարկել հոգեպես ոչ մի առողջ մարդ։ Ինչո՞ւ նրանք Ռուսաստանի, ԱՄՆ-ի և Ֆրանսիայի իշխանություններից չեն պահանջում իրավական գնահատական տալ Արցախի հարցով Ստալինի և բոլշևիկների ռասիստական որոշմանը։ Կցանկանայինք տեսնել արևմտյան և ռուս այն դիվանագետներին ու քաղաքական գործիչներին, ովքեր կհամարձակվեն հրապարակավ պաշտպանել կոմունիստների անօրինական որոշումը։
Արցախի վերաբերյալ բոլշևիկների և Ստալինի անօրինական այդ վճիռը հայկական կողմի ամենաուժեղ փաստարկն է և Ադրբեջանի ու բոլոր հակահայկական ուժերի դիրքորոշման ամենախոցելի տեղը։ Այդ փաստարկը պետք է "Հայր մերը" դառնա հայկական դիվանագիտության համար, այն պետք է անընդհատ հնչի միջազգային, դիվանագիտական բոլոր հանդիպումներում, գիտաժողովներում, մամուլի ասուլիսներում։ Որովհետև, կրկնենք, նրան հակադրելու բառիս բուն իմաստով ոչինչ չկա, ընգծենք նորից. ոչ ոք չի համարձակվի հրապարակավ հանդես գալ կոմունիստների և Ստալինի անօրինությունների օգտին։
Բայց մեր ԱԳՆ-ները, մոռանալով Արցախի հարցում հայ ժողովրդի անթերի ու հզոր այս փաստարկի մասին, "չգիտես ինչու" մտան ակնհայտորեն օտարերկրյա հատուկ ծառայությունների ընդերքում մշակված ԼՂ կարգավորման վերաբերյալ փուլա-փաթեթային կատարելապես ապուշ, արհեստական բանավեճի, եթե կուզեք՝ թակարդի մեջ։
Մնում է միայն ազգովի պարզենք. մենք գործ ունենք պարզունակ տգիտությա՞ն հետ, թե՞ սա ազգային շահերի գիտակցված դավաճանություն է։ Ուզում ենք հավատալ, որ, այնուամենայնիվ, առաջինն է: Թեեւ, ինչպես ասում են, ապուշը թշնամուց ավելի վտանգավոր է...
Վահրամ ԱՂԱՋԱՆՅԱՆ
Օտարերկրյա լրտես Սերժ Սարգսյանի ու նրա դրսի տերերի ջանքերով ապօրինաբար փակված "Երրորդ ՈՒժ Պլյուս" անկախ թերթի գլխավոր խմբագիր
***
США, РОССИЯ И ФРАНЦИЯ ДОЛЖНЫ ДАТЬ ПРАВОВУЮ ОЦЕНКУ РЕШЕНИЮ СТАЛИНА ПО КАРАБАХУ
Почему армянский народ содержит аж два МИДа, аж двух министоров ИД, которые не осмеливаются даже озвучить мощнейшие аргументы армянской стороны?
В ходе переговорного процесса по "урегулированию" Карабахского конфликта всем нам хорошо известные силы в США, России и Франции навязали армянской стороне глубоко циничную, на редкость примитивную и подчеркнуто антиармянскую, так называемую пакетно-поэтапную модель "решения" вопроса, суть которой сводится к следующему: армянский народ сразу сдаст свои исторические территории соседнему Азербайджану (пакетный вариант), или чуть позже (поэтапный вариант)? То есть, в любом случае армянский народ должен сдать свои тысячелетние земли государству, существующему на карте мира всего 100 лет.
Между тем у Карабахского конфликта есть только одно единственное решение: Москва, Вашингтон и Париж должны немедленно дать правовую оценку незаконному решению по Карабаху коммунистического органа большевиков — Кавбюро РКП(б). Другого решения у этого конфликта нет и быть не может. Все остальные решения - от лукавого и нацелены на грубейшее ущемление прав исключительно армянской стороны.
Если Россия, США и Франция требуют от армянского народа сдать Азербайджану древние армянские территории, насильственно отобранные у него коммунистами сразу после Геноцида армян 1915 года, тогда они должны быть последовательны и предпринять следующие шаги: 1. Россия должна немедленно сдать Крым Украине и отозвать признание независимости Абхазии и Южной Осетии. Владимир Путин говорил же, что все подобные конфликты должны быть решены по единому принципу. Если так, тогда непонятно, почему греческая Таврида (Крым) может быть частью России, а древнеармянский Арцах не должен воссоединиться со своей исторической Родиной — Арменией? И почему Россия признает независимость Абхазии и Южной Осетии и лишает такого же права на независимость Арцах? 2. США должны немедленно вернуть Мексике ее исторические провинции Техас и Калифорнию, незаконно оккупированные американской армией. Плюс Вашингтон должен немедленно отозвать признание независимости Косово. Почему мусульмане-албанцы могут самоопределиться на христианской сербской земле, а армяне не могут даже на своей, где они живут минимум 8000 лет? 3. Франция должна немедленно вернуть Италии ее историческую провинцию, которую незаконно удерживает уже долгое время — Корсику. Плюс Париж также должен немедленно отозвать признание Косово по вышеописанным причинам. 4. США, Франция и Россия должны дать правовую оценку решению коммунистического органа большевиков — Кавбюро РКП(б) о насильственном присоединении Арцаха к соседнему Азербайджану. Страны Минской группы ОБСЕ должны ответить на следующий вопрос: может ли партийный орган третьего государства принять решение о присоединении части одного государства к другому, если у него нет полномочий решать территориальные вопросы даже в своей стране? К примеру, может ли какой-нибудь партийный орган, скажем, Великобритании принять решение о присоединении части Франции к Германии, причем без согласия Франции? А ведь именно так Арцах затолкали в Азербайджан. Посему, исходя из вышеизложенного, хочется обратиться со следующим призывом: господа представители "хорошо известных нам сил", будьте последовательны и предпринимайте эти шаги, плииз, прежде чем выдвигать армянскому народу свои требования. Иначе от ваших заявлений попахивает настоящим расизмом, переходящим уже в откровенный, классический фашизм бухенвальдского толка… Территория Армении долгие тысячелетия превышала 600 000 кв.км. Речь не о завоеваниях, речь об исторических армянских землях — Великой Армении (Armenia Major), Малой Армении (Armenia Minor), Софены и Киликии. Эти четыре армянских государства, существовавшие на Армянском Нагорье многие тысячи лет — и есть исторический ареал обитания армянского народа. Об этом говорим не только мы, армяне, Об этом говорят и пишут вавилонские, египетские, шумерские, аккадские, ассирийские, эламские, персидские, израильские, греческие, римские, монгольские, арабские, грузинские, европейские и многие-многие источники других народов. От этих 600 000 кв.км остались: 29 000 кв.км у Республики Армения и 11,500 у НКР. Видимо, власти России, США и Франции считают, что даже этих огрызков многовато для армян, даже эти жалкие клочки надо отобрать, ещё больше земель урезать у них, ещё больше отдать их тем, кто, образно говоря, позавчера оказался в нашем регионе — так называемым «азербайджанцам», потомкам кочевых племен тюрков-огузов, оказавшихся в Закавказье в результате татаро-монгольских нашествий в средние века. Иначе говоря, нашему народу объявлена самая настоящая война. Что ж, война так война. 8000 лет всех пережили, и вас переживем. Нас просто интересует другой вопрос: для чего армянские налогоплательщики содержат аж два армянских МИДа, терпящих сокрушительные дипломатические поражения одно за другим? Для чего мы им платим миллионы бюджетных долларов, кому они служат и чьи интересы защищают? Кто эти люди - невежи или попросту иностранные шпионы? Почему они не используют мощнейшие аргументы армянской стороны, против которых не может возразить ни один психически здоровый человек? Почему они не требуют от властей России, США и Франции дать правовую оценку расистскому решению Сталина и органа большевиков по Арцаху? Хотелось бы посмотреть на тех западных и российских политиков и дипломатов, которые осмелятся публично защитить незаконное решения коммунистов.
Полностью противозаконное решение большевиков и Сталина по Арцаху - это самый-самый сильный аргумент армянской стороны и самое уязвимое место в позиции Азербайджана и всех антиармянских сил. Он должен стать, что называется, "Отче наш" для армянской дипломатии, он постоянно должен звучать на всех международных, дипломатических встречах, симпозиумах, пресс-конференциях. Потому что, повторим, ему противопоставить просто нечего - никто не осмелится публично выступить в пользу беззаконий коммунистов и Сталина.
Но наши МИДы, позабыв о безукоризненной аргументации армянского народа в вопросе Арцаха, "почему-то" ввязались в искусственную, совершенно идиотскую по форме и по содержанию полемику о пакетно-поэтапном урегулировании, заглотив эту примитивную наживку для дурачков, явно разработанную в недрах иностранных спецслужб.
Остается только выяснить всем миром: мы имеем дело с банальным невежеством и безграмотностью, или это осознанное предательство национальных интересов? Хочется верить, что все-таки первое. Хотя, как говорится, дурак всегда опаснее врага... Ваграм АГАДЖАНЯН
Главный редактор независимой газеты "Третья Сила Плюс", незаконно закрытой усилиями иностранного агента Сержа Саркисяна и его зарубежных хозяев
Ինչո՞ւ է հայ ժողովուրդը երկու արտգործնախարարություն, ԱԳ երկու նախարար պահում, որոնք չեն համարձակվում նույնիսկ հնչեցնել հայկական կողմի հզորագույն փաստարկները:
Ղարաբաղյան հակամարտության "կարգավորմանն" ուղղված բանակցային ողջ գործընթացում ԱՄՆ-ում, Ռուսաստանում եւ Ֆրանսիայում գործող մեզ բոլորիս քաջ հայտնի ուժերի կողմից հայությանը պարտադրվեց ցինիկ, պարզունակ եւ ընդգծված հակահայկական "լուծման" այսպես կոչված փուլա-փաթեթային մոդել-թակարդը, որի էությունը հետեւյալն է. հայ ժողովուրդն միանգամի՞ց պետք է Ադրբեջանին հանձնի իր պատմական տարածքները (փաթեթային տարբերակ), թե՞ մի քիչ ուշ (փուլային տարբերակ)։ Այսինքն՝ հայ ժողովուրդը ամեն դեպքում պետք է իր հազարամյա հողերը հանձնի մի պետության, որը աշխարհի քարտեզի վրա գոյություն ունի ընդամենը 100 տարի։
Եթե Ռուսաստանը, ԱՄՆ-ն եւ Ֆրանսիան հայ ժողովրդից պահանջում են Ադրբեջանին հանձնել հայկական հնագույն տարածքները, որոնք բռնի ուժով խլվել են կոմունիստների կողմից 1915 թվականի Հայոց ցեղասպանությունից անմիջապես հետո, ապա նրանք պետք է հետեւողական լինեն եւ ձեռնարկեն հետեւյալ քայլերը.
1. Ռուսաստանը պետք է Ղրիմը անհապաղ հանձնի Ուկրաինային և հետ կանչի Աբխազիայի ու Հարավային Օսիայի անկախության ճանաչումը։ Չէ որ Պուտինն ասում էր, որ նման տիպի բոլոր հակամարտությունները պետք է լուծվեն միասնական սկզբունքով։ Եթե այդպես է, ապա անհասկանալի է, թե ինչո՞ւ հունական Տավրիդան (Ղրիմը) կարող է Ռուսաստանի մաս կազմել, իսկ հին հայկական Արցախը չպետք է վերամիավորվի իր պատմական հայրենիքի՝ Հայաստանի հետ։ Եվ ինչո՞ւ է Ռուսաստանը ճանաչում Աբխազիայի ու Հարավային Օսիայի անկախությունը և զրկում Արցախին անկախության նույն իրավունքից։
2. ԱՄՆ-ն պետք է անմիջապես Մեքսիկային վերադարձնի նրա պատմական գավառներ Տեխասն ու Կալիֆոռնիան, որոնք ապօրինաբար զավթել է ամերիկյան բանակը։ Դրան գումարած Վաշինգտոնը պետք է անհապաղ հետ կանչի Կոսովոյի անկախության ճանաչումը։ Ինչո՞ւ մահմեդական ալբանացիները կարող են ինքնորոշվել քրիստոնեական սերբական հողում, իսկ հայերը չեն կարող ինքնորոշվել նույնիսկ սեփական տարածքում, որտեղ նրանք ապրում են առնվազն 8000 տարի:
3. Ֆրանսիան պետք է անհապաղ Իտալիային վերադարձնի նրա պատմական նահանգը՝ Կորսիկան, որն ապօրինի պահում է արդեն երկար ժամանակ։ Դրան գումարած Փարիզը պետք է անմիջապես հետ կանչի Կոսովոյի ճանաչումը վերը նշված պատճառներով։
4. ԱՄՆ-ը, Ֆրանսիան և Ռուսաստանը պետք է իրավական գնահատական տան Արցախը հարևան Ադրբեջանին բռնակցելու բոլշևիկների կոմունիստական մարմնի՝ ՌԿԿ-ի Կավբյուրոյի որոշմանը։ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի երկրները պետք է պատասխանեն հետեւյալ հարցին. կարո՞ղ է արդյոք երրորդ պետության կուսակցական մարմինը մի պետության մասը մյուսին բռնակցելու որոշում ընդունել, եթե անգամ սեփական երկրում տարածքային նման խնդիրներ լուծելու լիազորություն չունի: Օրինակ, կարո՞ղ է արդյոք, ասենք, Մեծ Բրիտանիայի կուսակցական ինչ-որ մարմին՝ Ֆրանսիայի մի մասը Գերմանիային միացնելու որոշում ընդունել, ընդ որում՝ առանց Ֆրանսիայի համաձայնության։ Չէ որ հենց այդպես Արցախը խցկեցին Ադրբեջան։
Ուստի, վերոշարադրյալից ելնելով, կցանկանայինք դիմել հետեվյալ կոչով. պարոնայք "քաջ հայտնի ուժերի" ներկայացուցիչներ, հետևողական եղեք, փլիիզ, և հայ ժողովրդին ձեր պահանջները ներկայացնելուց առաջ ձեռնարկեք նշյալ քայլերը։ Այլապես ձեր հայտարարություններից իսկական ռասիզմի հոտ է գալիս, ռասիզմ, որն արդեն վերաճում է բուխենվալդյան բնույթի բացահայտ, դասական ֆաշիզմի…
Հայաստանի տարածքը հազարամյակներ շարունակ գերազանցել է 600 000 քառ. կմ-ը։ Խոսքը նվաճումների մասին չէ, խոսքը պատմական հայկական հողերի՝ Մեծ Հայքի (Armenia Major), Փոքր Հայքի (Armenia Minor), Սոֆենայի (Ծոփքի) եւ Կիլիկիայի մասին է։ Հայկական լեռնաշխարհում հազարամյակներ շարունակ գոյություն ունեցած հենց այս չորս հայկական պետություններն են հանդիսանում հայ ժողովրդի պատմական բնօրրանը։ Այդ մասին խոսում ենք ոչ միայն մենք՝ հայերս, այդ մասին խոսել և գրել են բաբելոնյան, Եգիպտական, շումերական, աքքադական, ասորական, էլամական, պարսկական, իսրայելական, հունական, հռոմեական, մոնղոլական, արաբական, վրացական, եվրոպական և շատ այլ ժողովուրդների բազմաթիվ աղբյուրներ։
Այդ 600 000 քառ. կմ-ից մնացել են ընդամենը 29 000 քառ. կմ (Հայաստանի Հանրապետություն) և 11,500 (ԼՂՀ)։ Ըստ երեւույթին, Ռուսաստանի, ԱՄՆ-ի եւ Ֆրանսիայի իշխանությունները որոշել են, որ նույնիսկ այդ մնացորդներն են չափից շատ հայերի համար, նույնիսկ այդ խղճուկ կտորը պետք է խլել հայերից եվ տալ նրանց, ովքեր, պատկերավոր ասած, երեկ չէ առաջին օրն են հայտնվել տարածաշրջանում, այսպես կոչված "ադրբեջանցիներին", թաթար-մոնղոլական միջնադարյան արշավանքների արդյունքում Անդրկովկասում հայտնված թյուրքական օղուզ քոչվոր ցեղերի ժառանգներին:
Այլ կերպ ասած՝ մեր ժողովրդին իսկական պատերազմ է հայտարարված։ Դե ինչ, պատերազմ եք ուզում, պատերազմ կստանաք. 8000 տարի բոլորին վերապրել ենք, ձեզ էլ կվերապրենք։
Մեզ հետաքրքրում է մեկ այլ հարց. ինչի՞ համար են հայ հարկատուները դիվանագիտական ջախջախիչ պարտություններ կրող երկու արտգործնախարարություն, երկու արտգործնախարար պահում։ Ինչի՞ համար ենք մենք նրանց վճարում միլիոնավոր բյուջետային դոլարներ, ու՞մ են նրանք ծառայում և ու՞մ շահերն են պաշտպանում։ Ովքե՞ր են այդ մարդիկ. տգետնե՞ր, թե՞ պարզապես օտարերկրյա լրտեսներ: Ինչո՞ւ նրանք չեն օգտագործում հայկական կողմի հզորագույն փաստարկները, որոնց դեմ չի կարող առարկել հոգեպես ոչ մի առողջ մարդ։ Ինչո՞ւ նրանք Ռուսաստանի, ԱՄՆ-ի և Ֆրանսիայի իշխանություններից չեն պահանջում իրավական գնահատական տալ Արցախի հարցով Ստալինի և բոլշևիկների ռասիստական որոշմանը։ Կցանկանայինք տեսնել արևմտյան և ռուս այն դիվանագետներին ու քաղաքական գործիչներին, ովքեր կհամարձակվեն հրապարակավ պաշտպանել կոմունիստների անօրինական որոշումը։
Արցախի վերաբերյալ բոլշևիկների և Ստալինի անօրինական այդ վճիռը հայկական կողմի ամենաուժեղ փաստարկն է և Ադրբեջանի ու բոլոր հակահայկական ուժերի դիրքորոշման ամենախոցելի տեղը։ Այդ փաստարկը պետք է "Հայր մերը" դառնա հայկական դիվանագիտության համար, այն պետք է անընդհատ հնչի միջազգային, դիվանագիտական բոլոր հանդիպումներում, գիտաժողովներում, մամուլի ասուլիսներում։ Որովհետև, կրկնենք, նրան հակադրելու բառիս բուն իմաստով ոչինչ չկա, ընգծենք նորից. ոչ ոք չի համարձակվի հրապարակավ հանդես գալ կոմունիստների և Ստալինի անօրինությունների օգտին։
Բայց մեր ԱԳՆ-ները, մոռանալով Արցախի հարցում հայ ժողովրդի անթերի ու հզոր այս փաստարկի մասին, "չգիտես ինչու" մտան ակնհայտորեն օտարերկրյա հատուկ ծառայությունների ընդերքում մշակված ԼՂ կարգավորման վերաբերյալ փուլա-փաթեթային կատարելապես ապուշ, արհեստական բանավեճի, եթե կուզեք՝ թակարդի մեջ։
Մնում է միայն ազգովի պարզենք. մենք գործ ունենք պարզունակ տգիտությա՞ն հետ, թե՞ սա ազգային շահերի գիտակցված դավաճանություն է։ Ուզում ենք հավատալ, որ, այնուամենայնիվ, առաջինն է: Թեեւ, ինչպես ասում են, ապուշը թշնամուց ավելի վտանգավոր է...
Վահրամ ԱՂԱՋԱՆՅԱՆ
Օտարերկրյա լրտես Սերժ Սարգսյանի ու նրա դրսի տերերի ջանքերով ապօրինաբար փակված "Երրորդ ՈՒժ Պլյուս" անկախ թերթի գլխավոր խմբագիր
***
США, РОССИЯ И ФРАНЦИЯ ДОЛЖНЫ ДАТЬ ПРАВОВУЮ ОЦЕНКУ РЕШЕНИЮ СТАЛИНА ПО КАРАБАХУ
Почему армянский народ содержит аж два МИДа, аж двух министоров ИД, которые не осмеливаются даже озвучить мощнейшие аргументы армянской стороны?
В ходе переговорного процесса по "урегулированию" Карабахского конфликта всем нам хорошо известные силы в США, России и Франции навязали армянской стороне глубоко циничную, на редкость примитивную и подчеркнуто антиармянскую, так называемую пакетно-поэтапную модель "решения" вопроса, суть которой сводится к следующему: армянский народ сразу сдаст свои исторические территории соседнему Азербайджану (пакетный вариант), или чуть позже (поэтапный вариант)? То есть, в любом случае армянский народ должен сдать свои тысячелетние земли государству, существующему на карте мира всего 100 лет.
Между тем у Карабахского конфликта есть только одно единственное решение: Москва, Вашингтон и Париж должны немедленно дать правовую оценку незаконному решению по Карабаху коммунистического органа большевиков — Кавбюро РКП(б). Другого решения у этого конфликта нет и быть не может. Все остальные решения - от лукавого и нацелены на грубейшее ущемление прав исключительно армянской стороны.
Если Россия, США и Франция требуют от армянского народа сдать Азербайджану древние армянские территории, насильственно отобранные у него коммунистами сразу после Геноцида армян 1915 года, тогда они должны быть последовательны и предпринять следующие шаги: 1. Россия должна немедленно сдать Крым Украине и отозвать признание независимости Абхазии и Южной Осетии. Владимир Путин говорил же, что все подобные конфликты должны быть решены по единому принципу. Если так, тогда непонятно, почему греческая Таврида (Крым) может быть частью России, а древнеармянский Арцах не должен воссоединиться со своей исторической Родиной — Арменией? И почему Россия признает независимость Абхазии и Южной Осетии и лишает такого же права на независимость Арцах? 2. США должны немедленно вернуть Мексике ее исторические провинции Техас и Калифорнию, незаконно оккупированные американской армией. Плюс Вашингтон должен немедленно отозвать признание независимости Косово. Почему мусульмане-албанцы могут самоопределиться на христианской сербской земле, а армяне не могут даже на своей, где они живут минимум 8000 лет? 3. Франция должна немедленно вернуть Италии ее историческую провинцию, которую незаконно удерживает уже долгое время — Корсику. Плюс Париж также должен немедленно отозвать признание Косово по вышеописанным причинам. 4. США, Франция и Россия должны дать правовую оценку решению коммунистического органа большевиков — Кавбюро РКП(б) о насильственном присоединении Арцаха к соседнему Азербайджану. Страны Минской группы ОБСЕ должны ответить на следующий вопрос: может ли партийный орган третьего государства принять решение о присоединении части одного государства к другому, если у него нет полномочий решать территориальные вопросы даже в своей стране? К примеру, может ли какой-нибудь партийный орган, скажем, Великобритании принять решение о присоединении части Франции к Германии, причем без согласия Франции? А ведь именно так Арцах затолкали в Азербайджан. Посему, исходя из вышеизложенного, хочется обратиться со следующим призывом: господа представители "хорошо известных нам сил", будьте последовательны и предпринимайте эти шаги, плииз, прежде чем выдвигать армянскому народу свои требования. Иначе от ваших заявлений попахивает настоящим расизмом, переходящим уже в откровенный, классический фашизм бухенвальдского толка… Территория Армении долгие тысячелетия превышала 600 000 кв.км. Речь не о завоеваниях, речь об исторических армянских землях — Великой Армении (Armenia Major), Малой Армении (Armenia Minor), Софены и Киликии. Эти четыре армянских государства, существовавшие на Армянском Нагорье многие тысячи лет — и есть исторический ареал обитания армянского народа. Об этом говорим не только мы, армяне, Об этом говорят и пишут вавилонские, египетские, шумерские, аккадские, ассирийские, эламские, персидские, израильские, греческие, римские, монгольские, арабские, грузинские, европейские и многие-многие источники других народов. От этих 600 000 кв.км остались: 29 000 кв.км у Республики Армения и 11,500 у НКР. Видимо, власти России, США и Франции считают, что даже этих огрызков многовато для армян, даже эти жалкие клочки надо отобрать, ещё больше земель урезать у них, ещё больше отдать их тем, кто, образно говоря, позавчера оказался в нашем регионе — так называемым «азербайджанцам», потомкам кочевых племен тюрков-огузов, оказавшихся в Закавказье в результате татаро-монгольских нашествий в средние века. Иначе говоря, нашему народу объявлена самая настоящая война. Что ж, война так война. 8000 лет всех пережили, и вас переживем. Нас просто интересует другой вопрос: для чего армянские налогоплательщики содержат аж два армянских МИДа, терпящих сокрушительные дипломатические поражения одно за другим? Для чего мы им платим миллионы бюджетных долларов, кому они служат и чьи интересы защищают? Кто эти люди - невежи или попросту иностранные шпионы? Почему они не используют мощнейшие аргументы армянской стороны, против которых не может возразить ни один психически здоровый человек? Почему они не требуют от властей России, США и Франции дать правовую оценку расистскому решению Сталина и органа большевиков по Арцаху? Хотелось бы посмотреть на тех западных и российских политиков и дипломатов, которые осмелятся публично защитить незаконное решения коммунистов.
Полностью противозаконное решение большевиков и Сталина по Арцаху - это самый-самый сильный аргумент армянской стороны и самое уязвимое место в позиции Азербайджана и всех антиармянских сил. Он должен стать, что называется, "Отче наш" для армянской дипломатии, он постоянно должен звучать на всех международных, дипломатических встречах, симпозиумах, пресс-конференциях. Потому что, повторим, ему противопоставить просто нечего - никто не осмелится публично выступить в пользу беззаконий коммунистов и Сталина.
Но наши МИДы, позабыв о безукоризненной аргументации армянского народа в вопросе Арцаха, "почему-то" ввязались в искусственную, совершенно идиотскую по форме и по содержанию полемику о пакетно-поэтапном урегулировании, заглотив эту примитивную наживку для дурачков, явно разработанную в недрах иностранных спецслужб.
Остается только выяснить всем миром: мы имеем дело с банальным невежеством и безграмотностью, или это осознанное предательство национальных интересов? Хочется верить, что все-таки первое. Хотя, как говорится, дурак всегда опаснее врага... Ваграм АГАДЖАНЯН
Главный редактор независимой газеты "Третья Сила Плюс", незаконно закрытой усилиями иностранного агента Сержа Саркисяна и его зарубежных хозяев
Комментариев нет:
Отправить комментарий