ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ ՆՄԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄ ՉԻ ԿԱՅԱՑՐԵԼ
Ռուսաստանի Դաշնության ԱԳՆ֊-ն հայտարարություն է տարածել,
որտեղ նշում է,
թե «Հայաստանը ճանաչել է Լեռնային Ղարաբաղը որպես Ադրբեջանի տարածքի մաս»։
Այս առնչությամբ կցանկանայինք ընդգծել հետևյալը.
«ՌԴ հարգարժան տիկնայք և պարոնայք, Հայաստանը չի ճանաչել հին հայկական Արցախը իբրև Ադրբեջանի մաս։ Դա ճանաչել է մեկ անձ՝ Նիկոլ Փաշինյանը։ Իսկ նա իրավասու չէ նման կարգի հարցեր լուծել։ Պետք չէ շփոթել մեկ անձը ամբողջ մի պետության հետ։
1989 թ. դեկտեմբերի 1-ի որոշմամբ Հայաստանը արդեն ճանաչել է հին հայկական Արցախը իբրև ՀՀ բաղկացուցիչ մաս։ Բարի եղեք հարգել ՀՀ Ազգային Ժողովի որոշումը.
այն արտահայտում է ողջ հայ ժողովրդի,
այլ ոչ թե մեկ անձի կամքը»...
Վահրամ ԱՂԱՋԱՆՅԱՆ
«Երրորդ Ուժ Պլյուս» թերթի գլխավոր խմբագիր
Արցախի Հանրապետություն, Ստեփանակերտ
***
ՓԱՇԻՆՅԱՆԻ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ՎԱՐԿԱՆԻՇԸ՝ ԸՆԴԱՄԵՆԸ 14 %
Ամերիկյան կազմակերպության տվյալներով՝ Փաշինյանի "Քաղաքացիական պայմանագիր" կուսակցության օգտին այսօր կքվեարկեր ընտրողների ընդամենը 21 տոկոսը, Երևանում ավելի քիչ՝ 17 տոկոս. անցկացվել է նոր սոցհարցում։ Այլ կերպ ասած ՝ Արցախի վերաբերյալ Փաշինյանի կամ նրա կուսակցությունից որևէ մեկի ստորագրած ցանկացած փաստաթուղթ ի սկզբանե լինելու է ոչ լեգիտիմ...
Ամերիկյան հայտնի Միջազգային Հանրապետական ինստիտուտի (ՄՀԻ/ IRI) կողմից իրականացված սոցիոլոգիական հետազոտության տվյալները պարունակում է մի շարք կարևորագույն ապացույցներ այն մասին, թե ինչպես է վերաբերում Հայաստանի ժողովուրդը Նիկոլ Փաշինյանին և իր կողմից վարվող քաղաքականությանը, գրել է ՀՀԿ փոխնախագահ Արմեն Աշոտյանը։
«Եվ այսպես.
Հարցավածների 52%-ը կարծում է, որ երկիրն ընթանում է սխալ ուղղությամբ և ընդամենը 36%-ն է կարծում, որ ընթացքը ճիշտ ուղղությամբ է: Սա Նիկոլ Փաշինյանի վարած քաղաքականության ամենացայտուն գնահատականներից մեկն է: Ի դեպ, բացասական վերաբերվող քաղաքացիների թիվը վերջին՝ անցյալ տարվա հունիսյան հետազոտությունից հետո աճել է 10%-ով:
Հայ ժողովուրդը պայթեցնում է նաև Նիկոլի մյուս՝ «ժողովրդավար» փուչիկը. հարցվածների ընդամենը 17%-ն է բավարարված երկրի ժողովրդավարացման տեմպերով:
Հարցվածների 42%-ը դժգոհ է, իսկ 35%-ն ընդհանրապես որևէ ժողովրդավարական փոփոխություն չի տեսնում:
Ժողովրդավարությունը ներքին և արտաքին օգտագործման լալահառաչ բրենդ հռչակած Նիկոլի համար, այս ցուցանիշը, համաձայնեք, ուժեղ հարված է:
Հարցվածների 55%-ը չի հավատում «ապագա կա» դայլայլոցներին:
Հայ ժողովրդին հուզող առաջնային և կարևորագույն հարցն իհարկե, ՀՀ անվտանգությունն է ու սահմաններին տիրող իրավիճակը, սակայն 2-րդ, 3-րդ տեղերում՝ տնտեսության, գործազրկության, աղքատության ցուցանիշները ևս շառաչուն ապտակ են երկրի «երկնիշ» տնտեսական աճով հրճվող ուսապարկերի համար:
Աղետալի է Նիկոլ Փաշինյանի անձնական վարկանիշը. այն ընդամենը 14% է:
Այլ հարց է, որ ընդդիմության հայտնի դեմքերից ոչ-ոք ավելի բարձր ցուցանիշ չունի, սակայն Նիկոլի նման սոսկալի վարկանիշը վկայությունն է այն բանի, որ ուժեղ հանրային քաղաքական հայտ տվող ուժի պարագայում կա հանրության կողմից նման առաջնորդության (անձնական կամ թիմային) պահանջարկ:
Եթե ընտրությունները կայանային այս կիրակի, ՔՊ-ին ձայն կտար ընդամենը 21% -ը, Երևանում այդ ցուցանիշն էլ ավելի ցածր է՝ 17%:
Խորհրդարանական ընդդիմությունը շարունակում է մնալ ընդդիմադիր դաշտի առաջատարը՝ համապատասխանաբար 2-րդ և 3-րդ տեղերում:
Բոլոր հանրային պետական կառույցներից ամենամեծ գոհունակությունը հայ ժողովուրդը հայտնում է Հայաստանյայց Առաքելական Սուրբ եկեղեցուց, ի հեճուկս ընդդեմ եկեղեցու իրականացվող լայնածավալ ու լկտի արշավի:
Ամենացածր վարկանիշն ունեն Նիկոլի քաղաքական ճնշումների գործիք դարձած Դատախազությունը, բռնազավթված Սահմանադրական դատարանը, բռնակցված դատարանները, նախավերջին տեղում խայտառակ ԱԺ-ն է, իսկ վերջին տեղում ՝ Նիկոլի դրածոյով ղեկավարվող ԲԴԽ-ն:
«Վարչապետի» գրասենյակի աշխատանքներից դժգոհությունը հասել է 61%-ի, իսկ ՄԻՊ-ից ՝ 45 %-ի:
Բանակի ղեկավարությունից դժգոհ է հարցվածների 74 %-ը, իսկ 69%-ը արձանագրում է ՀՀ կողմից ԼՂ նկատմամբ վարվող քաղաքականության հետընթաց:
Ի հեճուկս Նիկոլի պրոպագանդայի, հարցավածների կարծիքով՝ Լաչինի միջանցքի փակումն այս կառավարության ամենամեծ մեղքերից ու անհաջողություններից մեկն է վերջին վեց ամսվա ընթացքում:
Կոռուպցիայի դեմ պայքարում տեսանելի առաջընթաց տեսնում է ընդամենը 9%-ը, իսկ տեսանելի հետընթաց՝ 13%-ը: Հարցվածների 41%-ը կոռուպցիան դիտարկում են լրջագույն խնդիր Հայաստանի համար ի հակադրություն Նիկոլի հակակոռուպցիոն «լոլոների», 32 %-ը դիտարկում է լուրջ խնդիր: Այսինքն՝ հարցվածների 73 %-ի համար Հայաստանում առկա կոռուպցիան դիտարկվում է որպես լրջագույն խնդիր: Ավելին՝ հարցվածների 39%-ը կարծում է, որ իշխանությունների կոռումպացվածության մակարդակը նույնն է մնացել, իսկ 21%-ը, որ անգամ ավելացել է:
Ի մի բերելով այս տվյալները՝ կարող ենք փաստել, որ Նիկոլ Փաշինյանի անձնական և քաղաքական վարկանիշը գահավիժել է:
1. Հայ ժողովուրդը Նիկոլին չի վստահում:
2. Հայ ժողովուրդը կարիք ունի նոր քաղաքական առաջնորդության:
3. Նիկոլի կողմից վարվող ոլորտային քաղաքականությունները, անկախ պաշտոնական զնգուլակավոր PR-ից, տապալված են:
4. Հայ ժողովրդի համար կարևոր են մնում ազգային հարցերն ու ինստիտիուտները:
Մասնավորապես՝ Արցախն ու եկեղեցին:
Հայ ժողովուրդն այլևս չի ուզում Նիկոլ Փաշինյանին, բայց դեռևս չգիտի, թե ում է ուզում», - գրել է Արմեն Աշոտյանը:
02/05/2023 21:42
***
750 ՀԱԶԱՐ ԳՈՅՈՒԹՅՈՒՆ ՉՈՒՆԵՑՈՂ ՁԱՅՆ
Հայաստանում նման խայտառակ ընտրություններ վաղուց չեն եղել. Համահայկական ազգային համաձայնության հայտարարությունը
Ամփոփելով
2021թ․ Հունիսի 20-ի ԱԺ ընտրությունների արդյունքները, ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆ (ՀԱՀ) շարժումը հայտարարում է․
1․- 2021 թվականին Նիկոլ Փաշինյանը, Սահմանադրության կոպիտ խախտմամբ, իրեն հռչակեց ՀՀ վարչապետի պաշտոնակատար, և 2021թ․ Հունիսի 20-ի արտահերթ ընտրություններին տեղի ունեցավ այն ինչ տեղի է ունեցել 25 տարի շարունակ․
Ա) Իշխանությունները՝ իշխող վարչախումբը, ամբողջ ծավալով օգտագործել է վարչական ռեսուրսը՝ նախարարությունների, մարզպետարանների և համայնքային իշխանությունների լծակները,
Բ) Իշխանությունների թողտվությամբ տեղի է ունեցել ֆինանսական ռեսուրսների անհավասարաչափ օգտագործում, որը չի՛ կարող համատեղվել ժողովրդավարական «ազատ ու արդար ընտրություններ» սկզբունքի հետ,
Գ) Գործող ՀՀ անիրավական Սահմանադրությամբ Հայաստանի Հանրապետությունում գործադիր և օրենսդիր իշխանության թևերը կենտրոնացված են մեկ կուսակցապետության ձեռքում, և ՀՀ Ազգային Ժողովի յոթերորդ գումարման «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավորները, որոնք 2021 թվականի արտահերթ ընտրություններին ներկայացան «Քաղաքացիական պայմանագիր» անվամբ, չձեռնարկեցին որևէ օրեսնդրական փոփոխություններ, որպեսզի 2021 թվականին՝ ԱԺ արտահերթ ընտրությունների ժամանակ, ընտրարշավին մասնակցող քաղաքական ուժերն ունենան լուսաբանման և գովազդի հավասար պայմաններ։ Տեղի ունեցավ 1996 թվականից ի վեր՝ «Ով ավելի շատ փող ունի՝ նա կլինի առավել լուսաբանվածն ու գովազդվածը» տարբերակը, որի համաձայն ՀՀ երկու հեռուստատեսային ընկերությունները ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ ապահովել են «Հայաստան» դաշինքի, երեքը՝ «Պատիվ ունեմ» դաշինքի, մյուս երկուսը, որի թվում հանրային հեռուստատեսային ընկերությունը՝ «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության քարոզչությունը, անհավասար պայմաններ պարտադրելով ընտրարշավին մասնակցող մյուս քաղաքական միավորներին։
Դ) Իշխող ուժն իր «ֆեյքերի ֆաբրիկայով» օգտագործել է կեղծիքների տարածում համացանցերում։
2․- «Քաղաքացիական պայմանագիր» անվամբ իշխող քաղաքական ուժը 2021 թվականի Հունիսի 20-ի ընտրություններին, ինչպես 2018 թվականին, օգտագործեց «ԸՆԴԴԵՄ ԹԱԼԱՆՉԻ ՀՆԵՐԻ» կարգախոսը՝ շահարկելով հասարակության մեջ արմատացած «սոցիալական անտոգոնիզմի» օբյեկտիվ և որոշիչ հանգամանքը, սակայն հասարակությանը չառաջարկեց համակարգային փոփոխության որևէ տարբերակ, քանի որ ՔՊ-ի թիմում պակաս չէին օլիգարխիայի ներկայացուցիչները, իսկ իրենք իրենց ընդիմադիր հայարարած ուժերը, որոնք այս առումով նույնպես ՍՆԱՆԿ էին, չփորձեցին նույնիսկ հակադարձել «Քաղաքացիական պայմանագիր» անվամբ իշխող քաղաքական ուժին։
3․- 2021 թվականի Հունիսի 20-ի ընտրություններին մասնակցած կուսակցությունների ՄԵԾ ՄԱՍԸ լինելով արտաքին ուժերի և ներքին հիմնական խաղացող Սերժ Սարգսյանի արբանյակները, մասնակցել են ընտրություններին հատուկ հրահանգով։ Բացահայտ խաղարկվել են՝ հակակազդեցության օրենքի համաձայն «Միայն թե հները հետ չգան» և «Ձայների փոշիացում»՝ ՔՊ-ին սատարելու մանիպուլյատիվ բանաձևերը։
4․- Ընտրություններին մասնակցած բոլոր քաղաքական ուժերը դասեր չառնելով Հայաստանի Հանրապետության անկախության 29
տարիների պատմությունից, և այդ ընթացքում կառուցած անարդյունավետ ՀՀ պետական համակարգից, հասարակությանը չներկայացրեցին աշխարհաքաղաքական նոր մարտահրավերներին համապատասխան նոր որակի պետություն կառուցելու որևէ համապարփակ հայեցակարգ, քանի որ գաղափարազուրկ էին ու սնանկ։
ԶԼՄ-ների և «ֆեյքերի ֆաբրիկաների» միջոցով հասարակությանը պարտադրվեց ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ կատարել ոչ թե նոր գաղափարների ու հայեցակարգերի, այլ հին ու հայտնի անձերի ընտրություն, որոնք իրականում նույն՝ 30-ամյա կոռուպցիոն համակարգի բաղադրիչներն են։
5․- Ընտրական ցուցակներում ներառված էր մոտ 750 հազար մարդու անուն, որոնք վաղուց չեն բնակվում Հայաստանում, և ՀՀ իշխանությունները միտումնավոր կերպով չճշտեցին ու չմաքրեցին ընտրական ցուցակները։ ԿԸՀ-ի կողմից պաշտոնական հրապարակված Հայաստանի Հանրապետությունում ընտրողների 2 միլիոն 595 հազար և 512 մարդ քանակն արդեն բավարար է հասկանալու համար, որ ընտրության արդյունքները հավաստի չեն։ Եթե ընտրողների պաշտոնապես հայտարարված քանակին ավելացնենք
0-18 տարեկան բնակչության տոկոսը` 25.05%, որը չի կարող մասնակցել ընտրություններին, ապա կստացվի, որ Հայաստանի Հանրապետությունում բնակչության թվաքանակը մոտավորապես
3,3-3,5 միլիոն է։ Սա կեղծիք է։ Կան նաև նույն կեղծիքի բացահայտման տարբեր մեթոդներ։ Միայն Հայաստանում հացի արտադրության և սպառման քանակով մեթոդաբանության կիրառումը բավարար է ապացուցելու համար, որ իշխանությունների կողմից տեղի է ունեցել զանգվածային կոպիտ կեղծարարություն։ Հայաստանի Հանրապետությունում հացի արտադրությունն ու սպառումը ամսեկան շուրջ 24․5 միլիոն կիլոգրամ է, իսկ հացամթերքի միջին ամսական սպառումը մեկ շնչի հաշվով՝ մոտ 10․5 կիլոգրամ։ Փաստորեն, Հայաստանի Հանրապետության բնակչության փաստացի թվաքանակը, և ԿԸՀ-ի (ՀՀ Ոստիկանության տրամադրած) կողմից հայտարարված ընտրողների տոկոսային թվաքանակներն անհամապատասխանության մեջ են։
Հիմնվելով վերոնշյալ փաստերի վրա ՀԱՄԱՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ (ՀԱՀ) հայտարարում է՝ 2021 թվականի Հունիսի 20-ի արտահերթ ՀՀ ԱԺ ընտրությունները հակաիրավական և անօրինական են (ոչ լեգիտիմ)։
ՀԱՀ ՄՏԱՎՈՐԱԿԱՆՆԵՐԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ,
Համակարգող՝ Արթուր (Արմին) Բաբայան
ՀԱՀ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ,
Համակարգող՝ Գևորգ Հովսեփյան
ՀԱՀ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ,
Համակարգող՝ Տարոն Վասիլյան
ՀԱՀ ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
Համակարգող՝ Աշոտ Կոշկակարյան
https://www.lragir.am/2021/06/29/651714/
***
АРМЕНИЯ НЕ ПРИНИМАЛА ТАКОГО РЕШЕНИЯ!
МИД России распространил заявление, в котором говорится,
что "Армения признала Нагорный Карабах частью территории
Азербайджана".
В этой связи хотелось бы подчеркнуть следующее:
"Уважаемые дамы и господа из РФ, Армения не признавала
древнеармянский Арцах частью Азербайджана! Это признал только один человек - Никол
Пашинян. А он не правомочен решать подобные вопросы. Не путайте одного человека
со всем государством!
В 1989 году решением от 1 декабря Армения уже признала
древнеармянский Арцах составной частью Республики Армения. Будьте добры уважать
решение Национального Собрания РА:
оно выражает волю всего армянского народа, а не одного человека"!
Ваграм АГАДЖАНЯН
Главный редактор газеты
"Третья Сила Плюс"
Республика Арцах, Степанакерт
***
ЛИЧНЫЙ РЕЙТИНГ НИКОЛА ПАШИНЯНА – ВСЕГО 14%
По данным американской организации, за партию Пашиняна "Гражданский договор" сегодня проголосовали бы всего 21 % избирателей, в Ереване и того меньше - 17 %: проведен новый соцопрос. Иначе говоря, любой документ по Карабаху, подписанный Пашиняном или кем-то из его партии, изначально будет нелегитимным...
Данные социологического исследования, проведенного известным американским Международным республиканским институтом (IRI), содержат ряд важнейших доказательств того, как народ Армении относится к Николу Пашиняну и проводимой им политике, написал вице-председатель РПА Армен Ашотян.
"Итак, согласно исследованиям американской организации, 52% опрошенных респондентов в Армении считают, что страна движется в неправильном направлении. Это одна из самых ярких оценок политики Никола Пашиняна. Кстати, число негативно относящихся граждан выросло на 10% после июньского опроса прошлого года.
Армянский народ "взрывает"и другой "демократический" пузырь Никола: только 17% респондентов удовлетворены темпами демократизации страны. 42% опрошенных недовольны качестваом реформ властей, а 35% вообще не видят никаких демократических изменений. Для Пашиняна, провозгласившего демократию брендом внутреннего и внешнего использования, этот показатель, согласитесь, является сильным ударом.
55% респондентов абсолютно не верят в лозунга властей "Апага ка!" ("Будущее есть!").
Первоочередным и важнейшим вопросом, волнующим армянский народ, является безопасность РА и царящая на границах ситуация, однако показатели экономики, безработицы и бедности на 2-м и 3-м местах также являются громкой пощечиной "двузначному экономическому росту" любителей рюкзаков.
Катастрофичен личный рейтинг Никола Пашиняна: всего 14%. Этот ужасный для Пашиняна показатель свидетельствует о том, что есть потребность общества в новой политической силе.
Если бы выборы состоялись в ближайшие дни, то за партию власти проголосовали бы всего 21% избирателей, в Ереване этот показатель и того ниже - 17%.
Газета "Голос Армении" в номере от 28 ноября пишет: "19 ноября в Москве состоялся vii всероссийский конгресс политологов. Из всех общественных государственных структур наибольшее доверие армянский народ выражает Святой Армянской Апостольской Церкови, несмотря на широкомасштабную и наглую кампанию против церкви.
Самый низкий рейтинг имеют ставшая инструментом политического давления Никола прокуратура, узурпированный Конституционный суд, аннексированные суды, на предпоследнем месте позорный парламент, а на последнем - возглавляемые ставленниками суды Пашиняна.
Недовольство работой офиса премьер-министра достигло 61%, а омбудсмена - 45%.
74% опрошенных недовольны руководством армии, а 69% констатируют регресс проводимой Арменией политики в отношении Нагорного Карабаха. Вопреки пропаганде властей, опрошенные считают, что закрытие Лачинского коридора является одним из самых больших грехов и неудач этого правительства за последние шесть месяцев.
В борьбе с коррупцией видимый прогресс видят лишь 9 %, а видимый регресс-13 %. 41% опрошенных считают коррупцию серьезнейшей проблемой для Армении в отличие от "антикоррупционных" бредней Никола, 32% считают проблему наболевшей. То есть, для 73% опрошенных коррупция в Армении рассматривается как серьезнейшая проблема. Более того, 39% опрошенных считают, что уровень коррумпированности властей остался прежним, а 21% - даже увеличился.
Обобщая эти данные, можно констатировать, что личный и политический рейтинг премьер-министра Армении рухнул до критической отметки:
1. Граждане Армении не доверяют Пашиняну;
2. Народ нуждается в новом политическом руководстве;
3. Политика, проводимая Пашиняном по сферам, независимо от официального пиара, провалена;
4. Для армянского народа важными остаются национальные вопросы и институты: в частности, Арцах и церковь.
Армянский народ больше не хочет Никола Пашиняна, но пока не знает, кого видит в качестве его замены", - написал Армен Ашотян.
***
750 ТЫСЯЧ НЕСУЩЕСТВУЮЩИХ ГОЛОСОВ
Таких позорных выборов в Армении давно не было. Заявление Всеармянского национального согласия (ВНС)
Подводя итоги парламентских выборов 20 июня 2021 года, движение "Всеармянское национальное согласие"объявляет следующее:
1․ В 2021 году Никол Пашинян, грубо нарушив Конституцию РА, объявил себя исполняющим обязанности премьер-министра РА, и на внеочередных выборах 20 июня 2021 года произошло то, что происходило на протяжении последних 25 лет․
а) власти в полном объеме использовали административный ресурс - рычаги министерств, областных администраций и общинных властей;
б) при попустительстве властей имело место неравномерное использование финансовых ресурсов, которое не может сочетаться с демократическим принципом "свободные и справедливые выборы";
в) при действующей Конституции РА исполнительная и законодательная власти в Республике Армения сосредоточены в руках одного партийного режима. Депутаты фракции "Мой шаг" Национального Собрания РА седьмого созыва, которые явились на внеочередные выборы 2021 года под названием "Гражданский договор", не предприняли никаких законодательных изменений для того, чтобы в 2021 году во время внеочередных парламентских выборов участвующие в избирательной кампании политические силы имели равные условия освещения и рекламы. С 1996 года используется принцип "у кого больше денег, тот и будет наиболее рекламируемым", по которому две телевизионные компании РА в основном обеспечили рекламу блока «Армения», три - блока «Честь имею», остальные две, в том числе общественная телевизионная компания - агитацию партии «Гражданский договор», навязав неравные условия другим политическим единицам, участвующим в избирательной кампании;
г) правящая сила со своей «фабрикой фейков» использовала распространение фальсификаций в Интернете.
2․ Правящая политическая сила под названием "Гражданский договор" на выборах 20 июня 2021 года, как и в 2018 году, использовала лозунги "против старых грабителей", спекулируя укоренившимся в обществе объективным и определяющим обстоятельством социального антогонизма, однако не предложила обществу какого-либо варианта системных изменений, поскольку в команде правящей партии не было недостатка в представителях олигархии.
3․ Большинство партий, принявших участие в выборах 20 июня 2021 года, будучи сателлитами основных внешних сил и внутреннего игрока Сержа Саркисяна, участвовали в выборах по специальной инструкции. Открыто разыгрывались манипулятивные формулы "лишь бы старые не вернулись" и "распыления голосов" в поддержку правящей партии.
4․ Все участвовавшие в выборах политические силы, не извлекая уроков из истории 29 лет независимости Республики Армения и построенной за это время неэффективной государственной системы РА, не представили обществу какой-либо всеобъемлющей концепции построения государства нового качества в соответствии с новыми геополитическими вызовами, поскольку лишены идей и обанкротились.
Посредством СМИ и «фабрик фейков» общество было вынуждено сделать выбор не новых идей и концепций, а старых и известных личностей, которые в действительности являются составляющими той же 30-летней коррупционной системы.
5. В избирательные списки были включены имена около 750 тысяч человек, которые давно не проживают в Армении, и власти РА намеренно не уточнили и не очистили избирательные списки. 2 млн 595 тыс. и 512 человек уже достаточно, чтобы понять, что результаты выборов недостоверны. Если к официально объявленному числу избирателей прибавить процент населения в возрасте от 0 до 18 лет - 25,05%, которые не могут участвовать в выборах, то получится, что население Республики Армения составляет примерно 3,3-3,5 миллиона человек. Это грубая фальсификация.
Существуют разные методы выявления лжи. Только применение методологии по количеству производства и потребления хлеба в Армении достаточно для того, чтобы доказать, что со стороны властей произошла грубая массовая фальсификация. Производство и потребление хлеба в Республике Армения составляет около 24.5 млн. кг в месяц, а среднемесячное потребление хлебобулочных изделий на душу населения - около 10.5 кг. Фактически численность населения Республики Армения, процентное число избирателей, объявленное ЦИК и предоставленное Полицией РА, находится противоречат друг другу.
Основываясь на вышеуказанных фактах, Всеармянское национальное соглашение заявляет, что внеочередные парламентские выборы 20 июня 2021 года являются нелегитимными.
СОВЕТ ИНТЕЛЛИГЕНЦИИ ВНС
Координатор Артур (Армин) Бабаян
СОВЕТ ПОЛИТИЧЕСКИХ ПАРТИЙ ВНС
Координатор Геворг Овсепян
СОВЕТ ОБЩЕСТВЕННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ ВНС
Координатор Тарон Василян
СОВЕТ ПО ИНИЦИАТИВАМ ВНС
Координатор Ашот Кошкакарян
***
ARMENIA DID NOT MAKE SUCH A
DECISION!
The Russian Foreign Ministry has just issued a statement saying that
"Armenia has recognized Nagorno-Karabakh as part of the territory of
Azerbaijan."
In this regard, I would like to emphasize the following:
“Dear ladies and gentlemen of the Russian Federation, Armenia has not
recognized the old Armenian Artsakh as part of Azerbaijan! This was
acknowledged by one person - Nikol Pashinyan. And he is not authorized to solve
such issues. Do not confuse one person with the whole state!
In 1989 by the decision of December 1, Armenia has already recognized
the ancient Armenian Artsakh as an integral part of the Republic of Armenia.
Please respect the decision of the National Assembly of the Republic of
Armenia. it expresses the will of the entire Armenian people, not one person”!
Vahram AGHAJANYAN
Editor-in-chief of the newspaper "Third Force Plus"
Republic of Artsakh,
Stepanakert
***
NIKOL PASHINYAN'S PERSONAL RATING IS ONLY 14%
According to the American organization, only 21% of voters would vote for Pashinyan's "Civil Contract" party today, and even less - 17% in Yerevan: a new opinion poll was conducted. In other words, any document on Karabakh signed by Pashinyan or someone from his party will initially be illegitimate...
The data of a sociological study conducted by the well-known American International Republican Institute (IRI) contain a number of important proofs of how the people of Armenia treat Nikol Pashinyan and the policy pursued by him, RPA Vice-Chairman Armen Ashotyan wrote.
"So, according to the research of the American organization, 52% of respondents in Armenia believe that the country is moving in the wrong direction. This is one of the clearest assessments of Nikol Pashinyan's policy. By the way, the number of negatively related citizens increased by 10% after the June survey last year.
The Armenian people are "blowing up" another "democratic" bubble, Nikola: only 17% of respondents are satisfied with the pace of democratization of the country. 42% of respondents are dissatisfied with the quality of the reforms of the authorities, and 35% do not see any democratic changes at all. For Pashinyan, who proclaimed democracy as a brand of internal and external use, this indicator, you will agree, is a strong blow.
55% of respondents absolutely do not believe in the slogan of the authorities "Apaga ka!" ("There is a future!").
The first and most important issue of concern to the Armenian people is the security of the Republic of Armenia and the situation prevailing on the borders, but the indicators of the economy, unemployment and poverty in the 2nd and 3rd places are also a loud slap in the face to the "double-digit economic growth" of backpack lovers.
Nikol Pashinyan's personal rating is catastrophic: only 14%. This terrible indicator for Pashinyan indicates that there is a need for a new political force in society.
If the elections were held in the coming days, only 21% of voters would vote for the party in power, in Yerevan this figure is even lower - 17%.
The Voice of Armenia newspaper writes in its November 28 issue: "On November 19, the VII All-Russian Congress of Political Scientists was held in Moscow. Of all public state structures, the Armenian people express the greatest confidence in the Holy Armenian Apostolic Church, despite the large-scale and brazen campaign against the church.
Nikola's prosecutor's office, which has become an instrument of political pressure, the usurped Constitutional Court, the annexed courts have the lowest rating, the shameful parliament is in the penultimate place, and the courts of Pashinyan headed by henchmen are in the last place.
Dissatisfaction with the work of the office of the Prime Minister reached 61%, and the Ombudsman - 45%.
74% of respondents are dissatisfied with the leadership of the army, and 69% state the regression of Armenia's policy towards Nagorno-Karabakh. Contrary to the propaganda of the authorities, the respondents believe that the closure of the Lachin corridor is one of the biggest sins and failures of this government over the past six months.
In the fight against corruption, only 9% see visible progress, and 13% see visible regression. 41% of respondents consider corruption to be the most serious problem for Armenia, unlike Nikola's "anti-corruption" nonsense, 32% consider the problem urgent. That is, for 73% of respondents, corruption in Armenia is considered as a serious problem. Moreover, 39% of respondents believe that the level of corruption of the authorities has remained the same, and 21% - even increased.
Summarizing these data, it can be stated that the personal and political rating of the Prime Minister of Armenia has collapsed to a critical level:
1. Armenian citizens do not trust Pashinyan;
2. The people need new political leadership;
3. The policy pursued by Pashinyan in the spheres, regardless of the official PR, has failed;
4. National issues and institutions remain important for the Armenian people: in particular, Artsakh and the Church.
The Armenian people no longer want Nikol Pashinyan, but they do not yet know who they see as his replacement," Armen Ashotyan wrote.
***
750 THOUSAND NON-EXISTENT VOTES
There have not been such shameful elections in Armenia for a long time. Statement of the "Pan-Armenian National Accord" ("PNA")
Summing up the results of the parliamentary elections on June 20, 2021, the Pan-Armenian National Accord movement announces the following:
1. In 2021, Nikol Pashinyan, grossly violating the Constitution of the Republic of Armenia, declared himself Acting Prime Minister of the Republic of Armenia, and in the snap elections on June 20, 2021, what has been happening for the past 25 years happened․
a) the authorities fully used the administrative resource - the levers of ministries, regional administrations and community authorities;
b) with the connivance of the authorities, there was an uneven use of financial resources, which cannot be combined with the democratic principle of "free and fair elections";
c) under the current Constitution of the Republic of Armenia, the executive and legislative powers in the Republic of Armenia are concentrated in the hands of one party regime. The deputies of the "My Step" faction of the seventh convocation of the National Assembly of the Republic of Armenia, who attended the early elections of 2021 under the name "Civil Contract", did not undertake any legislative changes so that in 2021, during the early parliamentary elections, the political forces participating in the election campaign would have equal conditions for coverage and advertising. Since 1996, the principle of "who has the most money, he will be the most advertised" has been used, according to which two RA television companies mainly provided advertising for the Armenia block, three for the Honor block, the other two, including the public television company, campaigning for the Civil Contract party, imposing unequal conditions for other political units participating in the election campaign;
d) the ruling power with its "fake factory" used the spread of falsifications on the Internet.
2. The ruling political force called the "Civil Contract" in the elections of June 20, 2021, as in 2018, used the slogans "against old robbers", speculating on the objective and defining circumstance of social antagonism rooted in society, but did not offer society any option for systemic changes, since the ruling party's team did not there was a shortage of representatives of the oligarchy.
3. Most of the parties that took part in the elections on June 20, 2021, being satellites of the main external forces and internal player Serzh Sargsyan, participated in the elections according to special instructions. Manipulative formulas were openly played out, "if only the old ones would not return" and "spraying votes" in support of the ruling party.
4. All political forces participating in the elections, without drawing lessons from the history of the 29 years of independence of the Republic of Armenia and the inefficient state system of the Republic of Armenia built during this time, did not present to society any comprehensive concept of building a new quality state in accordance with new geopolitical challenges, because they are devoid of ideas and have gone bankrupt.
Through the media and "fake factories", society was forced to make a choice not of new ideas and concepts, but of old and well-known personalities, who in reality are components of the same 30-year-old corruption system.
5. The names of about 750,000 people who have not lived in Armenia for a long time were included in the electoral lists, and the RA authorities deliberately did not clarify and did not clear the electoral lists. 2 million 595 thousand and 512 people are already enough to understand that the election results are unreliable. If we add to the officially announced number of voters the percentage of the population aged 0 to 18 years - 25.05% who cannot participate in the elections, it turns out that the population of the Republic of Armenia is approximately 3.3-3.5 million people. This is a gross falsification.
There are different methods of detecting lies. Only the application of the methodology on the amount of bread production and consumption in Armenia is enough to prove that a gross mass falsification has occurred on the part of the authorities. The production and consumption of bread in the Republic of Armenia is about 24.5 million kg per month, and the average monthly consumption of bakery products per capita is about 10.5 kg. In fact, the population of the Republic of Armenia, the percentage of voters announced by the CEC and provided by the Police of the Republic of Armenia contradict each other.
Based on the above facts, the Pan-Armenian National Agreement declares that the early parliamentary elections of June 20, 2021 are illegitimate.
THE COUNCIL OF THE INTELLIGENTSIA OF THE PNA
Coordinator Arthur (Armin) Babayan
COUNCIL OF POLITICAL PARTIES OF THE PNA
Coordinator Gevorg Hovsepyan
COUNCIL OF PUBLIC ORGANIZATIONS OF THE PNA
Coordinator Taron Vasilyan
COUNCIL ON THE INITIATIVES OF THE PNA
Coordinator Ashot Koshkakaryan
Комментариев нет:
Отправить комментарий