Ինչպես հայտնել են տարբեր երկրների ԶԼՄ-ներ, Եվրամիության բարձրագույն քաղաքական մարմնի՝ Եվրոպական խորհրդի նախագահ Շառլ Միշելը, իսկ այժմ նաև ԱՄՆ պետքարտուղար Էնթոնի Բլինկենը կոչ են արել Հայաստանին և Ադրբեջանին անցնել սահմանների դելիմիտացիայի (սահմանազատման):
Այս լուրը կարդալուց հետո հայ փորձագետների մեծ մասը պարզապես քարացել է զարմանքից, քանի որ երկու արևմտյան դիվանագետներն էլ ապշեցուցիչ տգիտություն են ցուցաբերում իրավաբանական ոլորտում. հայտնի է նույնիսկ ամենահետամնաց գավառական ԲՈՒՀ-ի առաջին կուրսեցուն, որ չի կարելի երկու պատերազմող պետությունների սահմանների սահմանազատում իրականացնել՝ առանց նրանց միջև խաղաղության պայմանագիր ստորագրելու։
Պետությունները չեն կարող պատերազմել միմյանց հետ եւ միաժամանակ բանակցություններ վարել սահմանների հստակեցման շուրջ։ Դա միջազգային իրավունքի հիմունքներն են։ Ինչպե՞ս կարելի է չիմանալ նման տարրական ճշմարտություններ։
Թե՞ հայ ժողովրդին պետք է անընդհատ վախեցնել պատերազմով, այդ իսկ պատճառով սահմանները որոշել են ճշտել մինչև խաղաղ պայմանագրի ստորագրումը։ Խաղաղ պայմանագրի ստորագրումից հետո Ադրբեջանն արդեն չի կարող պատերազմով շանտաժի ենթարկել Հայաստանին, քանի որ կդառնա պայմանագիր խախտող, այսինքն ագրեսոր՝ այստեղից բխող բոլոր հետևանքներով։ Դրա համար էլ ԱՄՆ-ը, Ռուսաստանն ու Եվրամիությունը որոշել են գնալ միջազգային իրավունքի կոպտագույն խախտման՝ ի վնաս հայ ժողովրդի շահերի։
Առաջանում են նաեւ այլ հարցեր, որոնց հայ ժողովուրդը պետք է ստանա ԵՄ-ի եւ ԱՄՆ-ի պատասխանները.
1. Ի՞նչ իրավունքով է Եվրամիությունը զբաղվում ղարաբաղյան հակամարտության կարգավորմամբ՝ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբին զուգահեռ։
2. ՄԱԿ-ը մանդատ տվե՞լ է Եվրամիությանը՝ Արցախում խաղաղապահ առաքելություն իրականացնելու համար:
3. Ինչո՞ւ է Եվրոպական խորհրդի ղեկավարը հանդես գալիս ռասիստական հայտարարություններով՝ Արցախի հայ բնակչությանը զրկելով տարրական իրավունքներից եւ ազատություններից։
Մի՞թե ճիշտ էր "Նոր Ժամանակներ" կուսակցության առաջնորդ Արամ Կարապետյանը, ով, ըստ լուրերի, նեղ շրջապատում ասում էր, թե "Ռուսաստանի և ԱՄՆ-ի մասոնական օթյակները որոշել են հայկական Արցախը բռնի ուժով նորից խցկել հարևան պետության կազմի մեջ"։ Իսկ հայկական ԶԼՄ-ներին տված հարցազրույցում նա հայտարարել էր, թե ԱՄՆ-ի և Ռուսաստանի գաղտնի բանակցություններում Պուտինը խոստացել է Ղարաբաղի հարցը լուծել հօգուտ Ադրբեջանի։ Այս երկու հայտարարություններից հետո Արամ Կարապետյանն պարզապես անհետացել է Հայաստանի քաղաքական դաշտից։ Ասում են՝ Ռուսաստանի Անվտանգության Դաշնային Ծառայության (նախկին КГБ -ФСБ-ի) հրամանով...
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանատան պատվերով և Ռուսաստանի Անվտանգության Դաշնային Ծառայության (ԱԴԾ) ու ՀՀ նախկին նախագահ Սերժ Սարգսյանի ջանքերով ապօրինաբար փակված «Երրորդ ՈՒժ Պլյուս» անկախ հայկական թերթի գլխավոր խմբագիր
***
ԲՐՅՈՒՍԵԼՅԱՆ ԽԱՅՏԱՌԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏՔԵՐՈՎ
Կարդալ ավելին.
***
«Այս հարցերի պատասխանները Նիկոլ Փաշինյանը պարտավոր է տալ՝ առանց ստելու». Թովմասյան
Կարդալ ավելին.
***
ՊԱՏՐԱՍՏՎՈՒՄ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ԴԱՎԱՃԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Արդեն 26 տարի է իրար դեմ չպատերազմող Վրաստանն ու Ադրբեջանը ոչ մի կերպ չեն կարողանում համաձայնեցնել երկու երկրների միջև սահմանը։ Իսկ ահա միմյանց հետ պատերազմող Հայաստանից ու Ադրբեջանից "չգիտես ինչու" պահանջում են համաձայնեցնել սահմանը... մեկ տարվա (!) ընթացքում...
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանատան պատվերով և Ռուսաստանի Անվտանգության Դաշնային Ծառայության (ԱԴԾ) ու ՀՀ նախկին նախագահ Սերժ Սարգսյանի ջանքերով ապօրինաբար փակված «Երրորդ ՈՒժ Պլյուս» անկախ հայկական թերթի գլխավոր խմբագիր
https://keghart.org/aghajanyan-pashinyan-dont-sign/
Բրյուսելում եռակողմ հանդիպումից հետո Ալիեւը զանգել է Էրդողանին եւ ներկայացրել դրա արդյունքները։ Նա հատկապես ընդգծել է, որ պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել «Զանգեզուրի միջանցքը» բացելու վերաբերյալ, այդ թվում թե երկաթուղու, թե մայրուղու հարցերով։ Հատկանշական է, որ Բրյուսելի հանդիպումից հետո Շառլ Միշելի տարածած հայտարարության մեջ նույնպես ընդգծվում է «Արեւմտյան Ադրբեջանի եւ Նախիջեւանի միջեւ հաղորդակցությունները բացելու» մասին։
Բաքուն դրա համար ամեն ինչ պատրաստել է՝ լոգիստիկ կենտրոնը Արցախի օկուպացված հարավում, իսկ ՀՀ Սյունիքի մարզում նրա ներխուժումները համընկնում են ավտոմոբիլային ապագա ճանապարհներին։ Բրյուսելում նախորդ հանդիպմանը մայրուղիների վերաբերյալ համաձայնություն չէր եղել, ինչպես հետո հայտարարել էր Շառլ Միշելը։
Բաքուն Իրանի հետ համաձայնագիր է ստորագրել Իրանի տարածքով Նախիջեւանի հետ «միջանցքի» գործարկման վերաբերյալ։ Միեւնույն ժամանակ, Բաքուն պնդում է «Զանգեզուրի արտատարածքային միջանցքը», եւ դրա պատճառը զուտ նոյեմբերի 9-ի հայտարարության համապատասխան կետի իրագործումը եւ Նախիջեւանի հետ ցամաքային կապ բացելու խնդիրը չէ։ Խնդիրն առավել լայն է եւ առնչվում է 1921-ի Մոսկվա/Կարսի ռուս-թուրքական պայմանագրերի թարմացմանը ընդլայնված կիրառմամբ։ Դրանց իրավական առավելագույն ժամկետը սպառվել է, ինչով էլ պայմանավորված էր 2020-ի ռուս-թուրքական արշավը Հայաստանի դեմ։ Այդ պայմանագրերով Նախիջեւանը հայկական ինքնավարություն է՝ ժամանակավորապես փոխանցված Բաքվի խնամակալությանը։ Իր հերթին, բաց են մնում Կարսի եւ հայկական օկուպացված այլ տարածքների խնդիրները Թուրքիայի համար, քանի որ Լոզանի պայմանագիրն իրավական խիստ իմաստով անվավեր է։ Այդ պայմանագրով է Կարսը ճանաչվել Թուրքիայի տարածք։
Սահմանների այս խնդիրը հնարավորություն էր՝ Հայաստանի բոլոր խնդիրները միավորելու եւ ամուր դիրքեր ստանալու առնվազն Արցախի անվտանգության, կարգավիճակի եւ փախստականների վերադարձի հարցերում։ Սակայն Նիկոլ Փաշինյանը գնաց հակառակ՝ խնդիրներն իրարից անջատելու եւ դրանցից ազատվելու ճանապարհով, նենգափոխելով դրանց էությունը:
«Խաղաղության պայմանագիրը» նշանակում է փոխադարձ ճանաչում, ինչն անհնար է առանց սահմանների ճանաչման, որով սակայն ամեն ինչ չի ավարտվում, ինչպես փորձում են ներկայացնել Փաշինյանն ու ԱԳՆ-ն։ Արցախը եւ Նախիջեւանը ճանաչվում են Բաքվի տարածքներ, իսկ հայ-թուրքական «կարգավորմամբ» ճանաչվում է Կարսի, Իգդիր-Արարատ-Բայազեթի պատկանելությունը Թուրքիային, որը կարող է տեղի ունենալ միայն Երեւանի ստորագրությամբ։ Հայաստանը կորցնում է միջազգային սուբյեկտության վերջին նշույլները՝ դրանից բխող հետեւանքներով։
Թուրքիան Բրյուսելի եռակողմ հանդիպումից եւ պայմանավորվածություններից հետո հայտարարել է, որ ռազմական գործողություններ է սկսելու Սիրիայում՝ 30 կիլոմետրանոց «անվտանգության գոտի» ստեղծելու համար։ Թուրքիան փորձում է այստեղ եւս «լեգիտիմացնել» իր սահմանները։
https://www.lragir.am/2022/05/24/718960/
According to media reports from different countries, Charles Michel, chairman of the highest political body of the European Union - the European Council, and now US Secretary of State Anthony Blinken have called on Armenia and Azerbaijan to begin delimiting the borders between the two republics.
After reading this news, most Armenian experts simply petrified with amazement, since both Western diplomats demonstrate "amazing" ignorance in the legal field: freshmen of even the most run-down provincial university know that it is impossible to delimit the borders of two warring states without signing a peace treaty between them! States cannot go to war with each other and simultaneously negotiate to clarify borders. These are the basics of international law. How can experienced US and EU diplomats not know such basic things?
Or should the Armenian people be constantly frightened by war, so they decided to clarify the borders before signing a peace treaty? After signing the peace treaty, Azerbaijan will no longer be able to blackmail Armenia with war, because after that it will become a violator of the treaty, and therefore an aggressor - with all the consequences that follow from this. Therefore, the United States, Russia and the European Union decided to commit a gross violation of international law to the detriment of the interests of the Armenian people.
Why the representatives of the European Union, the United States and Russia in such a hurry? Why don't they, for example, clarify the borders between Azerbaijan and Georgia, which for 26 years (!) have not been able to find a common language with each other and clarify their own borders. Why do these centers of power, despite their hatred of each other, show such an "amazing" coincidence of positions on the issue of the destruction of the Armenian statehood? Is the reason for this the common ethnic origin of many leaders of the United States, Russia and the European Union, as everyone is already talking about?
There are other questions that the Armenian people should get answers to from the EU and the USA:
1. By what right is the European Union engaged in the settlement of the Karabakh conflict in parallel with the OSCE Minsk Group?
2. Has the UN given a mandate to the European Union to conduct a peacekeeping mission in Artsakh?
3. Why does the head of the European Council make racist statements, depriving the Armenian population of Artsakh of elementary rights and freedoms?
Was the leader of the "New Times" party Aram Karapetyan right, who was rumored to have said in a narrow circle that "the Masonic lodges of Russia and the United States decided to push the Armenian Artsakh (Karabakh) into the neighboring state again"? And in an interview with the Armenian media he said that at secret talks between the United States and Russia, Putin promised to resolve the Karabakh issue in favor of Azerbaijan. After these two statements, Aram Karapetyan simply disappeared from the political field of Armenia without a trace. They say by order of the FSS (former KGB) of Russia...
Vahram Aghajanyan, Stepanakert
***
THE GREATEST BETRAYAL IN THE HISTORY OF ARMENIA IS BEING PREPARED
After the trilateral meeting in Brussels, Aliyev called Erdogan and presented his results. He emphasized that an agreement had been reached on the opening of the Zangezur Corridor, including on issues of both the railway and the highway. It is noteworthy that Charles Michel's statement issued after the Brussels meeting also emphasizes "the opening of communications between Western Azerbaijan and Nakhichevan."
Baku has prepared everything for this - a logistics center in the occupied south of Artsakh, and its incursions into the Syunik region of Armenia coincide with future highways. At the previous meeting in Brussels, there was no agreement on highways, as Charles Michel later said.
Baku has signed an agreement with Iran on launching a "corridor" with Nakhichevan through Iran. At the same time, Baku insists on the "Zangezur non-hospital corridor", and the reason for this is not only the implementation of the relevant paragraph of the November 9 statement and the issue of opening land communications with Nakhichevan. The problem is broader and is connected with the renewal of the Russian-Turkish treaties of 1921./Kars with extended application. Their maximum legal term has expired, what was the reason for the Russian-Turkish campaign in 2020 against Armenia? According to these agreements, Nakhichevan is an Armenian autonomy temporarily placed under the guardianship of Baku. In turn, the problems of Kars and other Armenian occupied territories remain open to Turkey, since the Lausanne Treaty is invalid in a strict legal sense. By this treaty, Kars was recognized as the territory of Turkey.
This border issue was an opportunity to unite all the problems of Armenia and take a strong position, at least in the issues of security, the status of Artsakh and the return of refugees. However, Nikol Pashinyan went against it, separating the problems from each other and getting rid of them, distorting their essence:
The "peace treaty" means mutual recognition, which is impossible without recognition of borders, which, however, does not end, as Pashinyan and the Foreign Ministry are trying to imagine. Artsakh and Nakhichevan are recognized as territories of Baku, and the Armenian-Turkish "settlement" recognizes the affiliation of Kars, Igdir-Ararat-Bayazet to Turkey, which can happen only with the signing of Yerevan. Armenia is losing the last signs of an international actor with the consequences that follow from this.
Turkey, after a trilateral meeting and agreements in Brussels, announced that it would launch military operations in Syria to create a 30-kilometer "security zone". Turkey is also trying to "legitimize" its borders here.
https://www.lragir.am/2022/05/24/718960/
Комментариев нет:
Отправить комментарий